Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور الهی گفت: سپاه پاسداران از بدو تشکیل و طی دوران ۴۳ ساله انقلاب برای خوش آمد گویی، تعریف و تمجید جریان‌ها و گروه های سیاسی در میدان دفاع و خدمت رسانی نیامده و تنها به تکلیف الهی خود عمل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور الهی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در روزهای اخیر در خصوص وضعیت مدیریت استان و شیطنت هایی که برخی از افراد معلوم الحال داشتند، گفت: این اظهارات یک بار دیگر به افکار عمومی یادآوری کرد که خط قرمز سپاه، ولایت مطلقه فقیه و نظرات و دیدگاه های امامین انقلاب است و مهم رضایت مردم است چرا که رضایت خداوند متعال را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس مسائل سیاسی ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: سپاه پاسداران از بدو تشکیل و طی دوران ۴۳ ساله انقلاب برای خوش آمد گویی، تعریف و تمجید جریان‌ها و گروه های سیاسی در میدان دفاع و خدمت رسانی نیامده و تنها به تکلیف الهی خود عمل کرده است و در تمامی عرصه ها تا پای جان از کیان انقلاب اسلامی و دین دفاع جانانه کرده و بر دوست و دشمن پوشیده نیست و حتی مخالفان و دشمنان را به تحسین وا داشته است.

وی بیان کرد: امروز در عرصه جهاد تبیین و فعالیت های جهادی از جمله حضور در هنگام حوادث غیرمترقبه، ‌آبرسانی، جاده سازی و غیره از هیچ گونه کمکی به محرومان دریغ نکرده است؛ اما به نظر می رسد دشمنان و عوامل بیمار داخلی که به دنبال قبضه قدرت و مسئولیت ها هستند و در راستای خدمت به ملت قدمی بر نمی دارند در تلاشند این نهاد ارزشی را نیز از ادامه خدمت رسانی به محرومان نا امید سازند.

الهی ابراز کرد: سپاه آنگونه که فرمانده خدوم و ولایتمدار سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرده، امام امروز و دیروز را یکسان دیده و فرامین امام خامنه ای را همان دستورات امام راحل دانسته و جان تثار رهبری عزیز خو اهند بود و اگر کسانی با انقلاب ولایت زاویه داشته باشند هرگز مورد توجه سپاه انقلابی نخواهند بود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: قاطعیت و شفافیت سخنان سردار معروفی در خصوص سیاسی کار نبودن سپاه هم موضوع دیگری است که به صراحت اعلام کردند؛ همچنین حمایت از جوانان انقلابی که بایستی مدیریت استان را در راستای گام دوم انقلاب هدایت کرده و به اندیشه های بلند رهبری عزیز جامه عمل بپوشند که ارزش به جوانان و بها دادن به آنان هم به دلیل روحیه جهادی باعث پیشرفت و‌ حل معضلات استان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان دراین مراسم با اشاره به قدرت زورافزون نظامی ایران درمنطقه گفت:عملیات «وعده صادق» نیرو‌های مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران مقتدرصولت وهیمنه رژیم جعلی و کودک کش اسراییل را در منطقه و دنیا شکست.
 آیت الله فلاحتی افزود: امروز عظمت ایران اسلامی به واسطه داشتن نیرو‌های جوان، انقلابی وجهادی به ویژه بیسجیان بیش از پیش شده است.
وی با اشاره به هفته گرامیداشت معلم با قدردانی از زحمات معلمان افزود: معلمان اهل فکر و اندیشه هستند و می‌توانند نسل آینده ساز کشور را به گونه‌ای تربیت کنند که کشور را به قله‌های اقتدار و پیشرفت برسانند. 
نماینده ولی فقیه درگیلان در ادامه به جنبش‌های دانشجویی در اروپای شرقی و امریکا هم اشاره کرد و گفت: جوانان این کشور‌ها به درجه‌ای از خود آگاهی رسیده اند که دیگر زیربار زور نخواهند رفت. 
آیت الله فلاحتی همچنین به اجرای طرح عفاف وحجاب در جامعه هم تاکیدو تصریح کرد: با اجرای این طرح باید بساط بی عفتی در جامعه برچیده شود.
حجت الاسلام والمسلمین انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه رشت هم دراین مراسم گفت: شبکه تربیتی عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی در مقابله با تهاجمات دشمن تلاش و با آگاهی بخشی به جوانان و دشمن شناسی به موقع از کیان میهن اسلامی دفاع می‌کنند.
 در این مراسم همچنین از «سرود معلم مهربان» کاری از دانش آموزان عضو حوزه بسیج شهید مطهری رشت رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • دهه کرامت فرصتی برای ارتقای معارف ولایی
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است