Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای توری در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود، با بیان این‌که پلیس راه هشترود در ۲۶ اسفندماه افتتاح خواهد شد، گفت: برای کاهش تلفات جانی و مالی و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای، جاده‌های فرعی و اصلی هشترود در سال آینده آسفالت ریزی خواهند شد.

 هفت نقطه از جاده‌های هشترود نیاز به نصب دوربین دارند و این امر باید هر چه زودتر اجرایی شود و هزینه‌های موجود باید از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسیر ورودی هشترود از طرف مراغه باید تعریض شود تا حوادث به حداقل برسد و این مهم نیازمند توجه ویژه اداره راه و شهرداری است.

 برگزاری جلسات مشترک ادارات با یکدیگر و الزام به انجام امورات محوله از امورات واجب شهرستان است و باید به نحو احسنت انجام گیرد.

 زیر گذر‌ها و جرائم آزاد راه باید با شن ریزی و تسطیح ساماندهی شوند و این مهم بر عهده اداره نگهداری آزاد راه‌ها است.

متاسفانه مسئولان متولی راهداری شهرستان مراغه در جهت نگهداری و بهسازی راه استحفاظی خود که نصف جاده هشترود و مراغه را عهده دارهستند کوتاهی می‌کنند.

روشنایی مسیر اتوبان در محدوده روستای ورقه و لکه گیری آسفالت در این محدوده باید به نحو احسنت انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی ساماندهی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله بصورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به این مطلب که از امروز کوچکترین زباله ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولان شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

کد خبر 6093175

دیگر خبرها

  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز