Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا جعفری با اشاره به ضرب و شتم شدید یکی از اعضای شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: این اتفاق دوشنبه شب روی داده و از طریق اداره اطلاعات استان (البرز)، استانداری و تنظیم شکایت در کلانتری در حال پیگیری آن هستیم.

وی با تاکید بر این‌که ابعاد این ماجرا را قطعا پیگیری خواهیم کرد، ادامه داد: حادثه‌ای شبیه همین چند هفته قبل داشتیم و با توجه به جریانی که در حوزه شفاف‌سازی تعهدات پیمانکاران و تعهداتی که در پروژه‌های سنواتی باقیمانده و همچنین تحویل واحد متقاضیان را داریم، اقدامات اساسی را آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری توضیح داد: مباحث مربوط به پیگیری قانونی و حقوقی قرارداد پیمانکاران را در دستور کار قرار داده‌ایم. ضمن این‌که مسائل مالی و شفافیت صورت وضعیت پیمانکاران را بتوانیم به طور دقیق بررسی کنیم.

سرپرست شرکت عمران هشتگرد با تاکید بر جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال، گفت: این اقدامات بعضا حواشی را از سوی افرادی دارد که به دنبال سودهای غیرمتعارف و منافع خارج از چارچوب قراردادها هستند.

جعفری تاکید کرد: احساس می‌کنیم شاید از سمت این جریان که برای تعیین تکلیف برخی قراردادهای دارای ابهام شکل گرفته، این نوع برخوردهای غیراخلاقی، غیرانسانی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: مردم بدانند ما در مواجهه با فساد و هرگونه سوء‌استفاده که به ضرر مردم و بیت‌المال باشد مقابله می‌کنیم. همکاران بنده در مقابل این نوع رفتارهای غیرانسانی از تعهدات و مسئولیت‌های خود کوتاه نخواهند آمد.

براساس این گزارش دوشنبه شب گذشته زارعی عضو هیات مدیره شرکت عمران هشتگرد توسط عده‌ای به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

کد خبر 662852 برچسب‌ها استان البرز قیمت مسکن و زمین مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز قیمت مسکن و زمین مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!