Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@09:17:20 GMT

زلنسکي: ما به هر قيمتي به جنگ ادامه خواهيم داد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۴۳۶۴

خبرگزاری آریا-رئیس جمهور اوکراین با بیان اینکه ما به هر قیمتی به جنگ ادامه خواهیم داد، تأکید کرد که روسیه بیمارستان‌ها و مدارس را با موشک هدف قرار می دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا، امروز سه‌شنبه، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین از طریق ویدئو کنفرانس در مجلس عوام بریتانیا سخنرانی کرد.
رئیس جمهور اوکراین جنگ کشورش را با جنگ انگلیس در جنگ جهانی دوم مقایسه کرد و گفت: ما نمی خواهیم آنچه را که داریم، آنچه مال خودمان است را از دست بدهیم، همانطور که شما نمی‌خواهید کشورتان را از دست بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او سخنرانی معروف وینستون چرچیل در زمان جنگ را تکرار کرد و گفت: «اوکراینی ها در زمین و هوا خواهند جنگید» و افزود: «ما تسلیم نخواهیم شد، شکست خواهیم داد».
زلنسکی با تاکید بر اینکه کشورش به هر قیمتی به جنگ ادامه خواهد داد، گفت: «این جنگی است که ما آن را آغاز نکرده‌ایم، اما نمی‌خواهیم کشورمان را از دست بدهیم».
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، به نقل از هملت اثر ویلیام شکسپیر در پارلمان بریتانیا گفت: «مسئله ما این است که باشیم یا نباشیم».
وی افزود: «علیرغم تلاش برای وادار کردن ما به زمین گذاشتن سلاح‌ها، به جنگ ادامه دادیم».

ایسنا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوکراین رئیس جمهور اوکراین جنگ ادامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

کد خبر 847485 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن راهپیمایی ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران