Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:57:27 GMT

ترافیک در محورهای استان تهران عادی و سبک است

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۴۴۹۷

ترافیک در محورهای استان تهران عادی و سبک است

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد تردد روان و عادی در همه جاده‌های استان تهران هستیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان در همه محورهای مواصلاتی استان تهران صاف و آفتابی است و هیچ پدیده جوی فعالی نداریم گفت: محورهای تهران - هراز و تهران - فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال، تهران - امام رضا محدوده ایوانکی و شریف آباد، مسیر امام رضا محدوده کوشش رادیاتور، آزادراه تهران - قم محدوده واوان، آزادراه تهران - ساوه محدوده عوارضی دوم، آزادراه تهران - کرج در محدوده ورد آورد دارای ترافیک روان و سبک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدقی عنوان داشت: با توجه به گزارشات هواشناسی از امشب سامانه بارشی در استان فعال خواهند شد و طی پنجشنبه و جمعه فعالیت این سامانه بیشتر می‌شود.

وی عنوان داشت: از همه مردم می‌خواهیم با توجه به سامانه بارشی و همچنین قرار گرفتن در آخر هفته در صورت عدم ضرورت در جاده‌ها حاضر نشوند و در صورت حضور حتماً تجهیزات زمستانی و گرمایشی به همراه داشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از حضور ماشین آلات نمک پاش و نیروهای امدادی و راهداری در راهدارخانه‌ها نیز خبر داد و عنوان داشت: این عوامل با فعالیت سامانه بارشی در جاده‌ها حاضر خواهند بود.

کد خبر 5442717

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه درختکاری عکس استانها گرد و غبار شیوع کرونا جهاد تبیین سفر استانی مشهد نوروز آزادراه تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

تین نیوز

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است. چند کارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش سوزی شده است. 

در حال حاضر تمامی مسافران و پرسنل این هتل در سلامت کامل هستند و شعله های آتش نیز خاموش شده است.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی