Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:48:46 GMT

افزایش تعرفه اخذ پروانه ساختمانی در کرج

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۴۵۳۷

افزایش تعرفه اخذ پروانه ساختمانی در کرج

ایسنا/البرز معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: شهروندانی که تا پایان امسال، عوارض نوسازی ملک خود را پرداخت کنند، از کاهش ۱۰درصدی عوارض به عنوان جایزه خوش حسابی بهره مند می‌شوند.

علی سلطانی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افزایش تعرفه صدور پروانه ساختمانی در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: بهتر است شهروندانی که تصمیم به اخذ پروانه ساختمانی دارند، تا قبل از پایان امسال اقدام کنند تا مشمول افزایش قیمت‌های پیش بینی شده سال آینده که از اول فروردین ماه اعمال می‌شود، نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به هدیه به خوش حسابان عوارض نوسازی، اظهار داشت: شهروندانی که تا پایان امسال، عوارض نوسازی ملک خود را پرداخت کنند، از کاهش ۱۰درصدی عوارض به عنوان جایزه خوش حسابی بهره مند می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین این شهروندان خوش حساب از پرداخت ۹ درصد جریمه تاخیر هم معاف خواهند شد.

وی بابیان اینکه پرداخت به موقع عوارض، موجب سرعت یافتن روند اجرایی طرح‌های عمرانی شهر برای رفاه شهروندان می ‌شود، افزود: در صورت عدم پرداخت عوارض نوسازی در موعد مقرر، جریمه فوق به مبلغ عوارض سال آتی شهروندان افزوده می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه درآمد حاصل از این عوارض، صرف رفاه مردم و ارائه خدمات به شهر و شهروندان خواهد شد، گفت: همشهریان کرجی می‌توانند با در دست داشتن سند ملکی یا فیش نوسازی سال‌های قبل و یا هرگونه مدرکی که به شناسایی پلاک منجر می‌شود به مناطق دهگانه شهرداری کرج یا سایت شهرداری مراجعه کنند

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی علی سلطانی مقدم شهرداری کرج شورای شهر کرج عوارض نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟