Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@23:15:39 GMT

هفته بیست و دوم لیگ برتر| پیش دربی نفتی سرخابی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۴۶۶۳

هفته بیست و دوم لیگ برتر| پیش دربی نفتی سرخابی‌ها

به گزارش وانانیوز، 

مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر در دو روز جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.در روز جمعه دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از دربی پایتخت  به مصاف حریفان نفتی  می روند. 

نگاهی به مسابقات روز جمعه می اندازیم؛

ذوب آهن- آلومینیوم ؛ سومین برد ذوبی‌ها یا خروج از بحران تیم خطیبی؟

ذوب آهن با دو برد متوالی  25 امتیازی شده و به رده دوازدهم جدول لیگ صعود کرد تا از جمع فانوس بدستان لیگ برتر فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان تارتار هفته گذشته توانستند طلسم شکست ناپذیری فولاد در ورزشگاه خانگی اش را بشکنند و اکنون با روحیه ای مناسب میزبان آلومینیوم اراک بحران زده هستند. شاگردان رسول خطیبی 12 هفته است که پیروز نشده اند و در 5 دیدار آخرشان در لیگ برتر فقط یک امتیاز گرفته اند.

این در حالی است که آلومینیوم در ابتدای فصل یکی از تیم های بالانشین جدول بود اما اکنون با 26امتیاز در رده نهم جدول لیگ ایستاده است. بازی رفت دو تیم بدون گل به پایان رسید.باید دید این هفته ذوب آهن سومین بردش را به دست می آورد یا آلومینیوم از روی ریل ناکامی خارج می شود.


گل گهر- پیکان؛ جنگ پنجم شدن

گل گهر بعد از باخت جنجالی مقابل استقلال هنوز با 32 امتیاز روی پله پنجم لیگ  ایستاده ولی شکست مقابل استقلال در حالیکه یک پنالتی را هم از دست دادند برای امیر قلعه نویی و یارانش خیلی سنگین بود. گل گهر این هفته باید برای حفظ رتبه پنجم لیگ به مصاف تیم جوان و جنگنده پیکان برود. تیمی که 30 امتیازی است و در رده ششم جدول قرار گرفته.

پیکان هفته گذشته در خانه شکست خورد و این هفته امیدوار است که دوباره خارج از خانه پیروز شود. پیکانی ها در این فصل در بازی های خارج از تهران بهتر نتیجه گرفته اند و همین مساله می تواند کار را برای گل گهر سخت تر کند. بازی رفت دو تیم با رای کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود پیکان اعلام شد تا پیکان هم از حضور بازیکن گابنی سیرجانی ها سود 3 امتیازی ببرد. حالا باید دید قلعه نویی می تواند این باخت انضباطی را در میدان جبران کند یا نه؟


نساجی – سپاهان؛ دفاع از اعتبار

نساجی مازندران را باید نساجی مشهد بنامیم زیرا این تیم مدت هاست بازی های خانگی اش را در استان خراسان رضوی برگزار می کند و این هفته هم میزبان یکی از تیم های پرمهره لیگ است. سپاهان بعد از ماجراهای استعفای محرم نوید کیا هفته گذشته تیم فجرشهیدسپاسی را شکست دادتا حدی به آرامش رسید ولی این هفته بازی سختی مقابل نساجی خواهد داشت تیمی سختکوش و جنگنده که بازیکنان قدیمی ملی پوش زیادی دارد. از علیرضا حقیقی گرفته تا مسعود شجاعی و این تیم 26 امتیازی در رده دهم جدول قرار دارد. نساجی‌ می‌خواهد از اعتبارش دفاع کند.

سپاهان در کمال ناباوری 38 امتیازی و دررده سوم است و خیلی زود از کورس مدعیان قهرمانی خارج شد ولی قطعا زردپوشان اصفهانی برای دفاع  از اعتبار خود تلاش می کنند تا هفته های پایانی را با پیروزی پشت سربگذارند. مسابقه رفت دوتیم سپاهان 2 بر صفر برد.فرزاد زامهران و مهرداد عبدی دو بازیکن مصدوم نساجی هستند. سپاهان هم آنقدر بازیکن مطرح دارد که دغدغه ای در این خصوص نخواهد داشت.


نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس؛ سرخپوشان مقابل یک استقلالی دیگر در شهر اولین‌ها

نفت مسجدسلیمان بعد از 7 شکست متوالی توانست دو مساوی بدست بیاورد. این تیم 13 امتیازی در رده پانزدهم جدول لیگ قرار دارد و اگر روند نتیجه گیری اش تغییر نکند یکی از گزینه های اصلی سقوط خواهد بود آن هم در حالیکه یکی از تیم های قدیمی و پرهوادار فوتبال کشورمان محسوب می شود. نفتی ها می خواهند مثل همیشه حریف پردردسری برای تیم پرسپولیس باشند.

پرسپولیس هم بعد از باخت به تیم صنعت نفت آبادان 6 امتیاز از استقلال صدرنشین عقب افتاد و بحران دروازه بانی هم گریبانگیرش شد.  اکنون درآستانه دربی سرخپوشان تهرانی باید به مصاف یک مربی استقلالی دیگر بروند. پرسپولیس هفته پیش مقابل تیم دیگری از خوزستان با سرمربیگری منصوریان شکست خورد و اکنون نیز محمود فکری استقلالی مقابل شاگردان گل محمدی است. اگر پرسپولیس در شهر اولین ها نیز امتیاز از دست بدهد فاصله امتیازی آنها با استقلال احتمالا افزایش پیدا می کند. برخی بازیکنان پرسپولیس 3 اخطاره و در آستانه محرومیت و از دست دادن دربی هستند و باید دید پرسپولیس از آنها در این بازی استفاده خواهد کرد یا نه ؟ بازی رفت را پرسپولیس یک بر صفر برد اما اکنون شرایط هر دو تیم نسبت به آن مسابقه تغییرات زیادی داشته است.

استقلال – صنعت نفت  آبادان؛ تقابل آبی پوشان با منصوریان در غیاب مجیدی

هفته گذشته استقلال توانست  امیر قلعه نویی و تیم گل گهر را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد و این هفته نیز آبی پوشان باید مقابل دیگر سرمربی اسبق استقلال قرار بگیرند. علیرضا منصوریان که همیشه می‌گوید بخش زیادی از افتخارات ورزشی اش را مدیون استقلال است اما به تیم نفت آبادان تعهد دارد. آبادانی ها بعداز شکست دادن پرسپولیس جشن و پایکوبی به راه انداختن حالا باید دید  می توانند استقلال صدرنشین و بدون شکست را هم متوقف کنند یا آبی پوشان از طلایی پوشان آبادان هم عبور می کنند.

استقلال تمامی رکوردهای مثبت فصل را به خود اختصاص داده اند از شکست ناپذیری گرفته تا مستحکم ترین خط دفاع. البته استقلال در این مسابقه فرهاد و فرزاد مجیدی را به دلیل اخراج در بازی قبل روی نیمکت ندارند. استقلال اگر در این بازی پیروز شود گام بلندی به سوی قهرمانی برداشته ضمن اینکه پیش از دربی در ایده‌آل ترین وضعیتش به مصاف حریف سنتی خواهد رفت. یامگا مرد 10 گله استقلال در این بازی هم می‌تواند نقش موثری برای گرفتن 3 امتیاز داشته باشد.

برنامه مسابقات هفته بیست و دوم:

جمعه ۲۰ اسفند
ذوب‌آهن اصفهان- آلومینیوم اراک - ساعت ۱۵- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
گل‌گهر سیرجان- پیکان تهران - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
نساجی مازندران –فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ساعت ۱۷- ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
نفت مسجدسلیمان- پرسپولیس - ساعت ۱۸- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان
استقلال- صنعت نفت آبادان- ساعت ۲۰- ورزشگاه آزادی تهران

شنبه ۲۱ اسفند
هوادارتهران- مس رفسنجان - ساعت ۱۴- ورزشگاه پاس قوامین
تراکتور تبریز- فولاد خوزستان - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز
فجرشهیدسپاسی شیراز- پدیده مشهد - ساعت ۱۶- ورزشگاه حافظیه شیراز

جدول لیگ برتر:

1- استقلال 51 امتیاز

2- پرسپولیس 45 امتیاز

3- سپاهان 35 امتیاز

...................

15- نفت مسجدسلیمان 13 امتیاز

16- پدیده مشهد 9 امتیاز

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار بورس اخبار پرسپولیس اخبار استقلال اخبار نقل و انتقالات اخبار اقتصادی اخبار ورزشی اخبار ارز دیجیتال اخبار نرخ ارز اخبار هنرمندان اخبار سینما اخبار ورزشی اخبار پرسپولیس اخبار استقلال استقلال پرسپولیس اخبار بورس اخبار پرسپولیس اخبار استقلال اخبار نقل و انتقالات اخبار اقتصادی اخبار ورزشی اخبار ارز دیجیتال اخبار نرخ ارز اخبار هنرمندان اخبار سینما نفت مسجدسلیمان هفته گذشته جدول لیگ لیگ برتر باید دید دو تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی

پرسپولیس و سپاهان مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را برگزار می‌کنند؛ تقابل اوسمار ویرا و ژوزه مورایس

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان سپاهان است.

مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ پرسپولیس مقابل سپاهان در دیداری موسوم به ال کلاسیکوی ایران. سرخ‌پوشان پایتخت در حال حاضر 52 امتیازی هستند و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارند. سپاهان هم با 45 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته و کورسوی امیدی برای حفظ اندک شانس قهرمانی دارد. تساوی در این بازی، بیش از همه جواد نکونام و استقلالی‌ها را خوشحال خواهد کرد. این دیدار نخستین بازی بعد از اعلام خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان، است. مهمترین غایب بازی، همچنان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک پرسپولیس، محسوب می‌شود. در سوی مقابل، اما مصدومان سپاهان در تمرینات گروهی شرکت کرده‌اند. باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در بازی کلاسیک فوتبال ایران رقم می‌خورد.

اطلاعات بازی

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: پرسپولیس - سپاهان

تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 19:30

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: بیژن حیدری | کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی | ناظر: رضا سخندان

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران