Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، سرپرست فرمانداری بشاگرد اظهار داشت: افتتاح پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه بشاگرد یکی از کارهای خوب برای این شهرستان محروم به حساب می آید.

یعقوب دادعلی زاده ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد تاکنون هزار و ۵۰۰ دانش‌آموخته داشته که اکثر این افراد در بخش‌های مختلف استان و شهرستان مشغول کار هستند و دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در کادرسازی این شهرستان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شهرستان بشاگرد دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۹ هزار کیلومتر مربع پراکنده هستند و دارای ۹ هزار دانش آموز در حال تحصیل است.

فرماندار بشاگرد با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان، گفت: بشاگرد با قرار گرفتن در نزدیکی خط استوا، تمام طول سال از آفتاب کامل برخوردار است و ظرفیت خوبی برای احداث نیروگاه خورشیدی در این منطقه وجود دارد و با توجه به اینکه این منطقه از بارندگی سالانه خوبی برخوردار است، دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در زمینه کشاورزی نیز در این منطقه فعالیت کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان هم در این مراسم، گفت: یکی از آرزوهای جوانان استان هرمزگان و مردم بشاگرد، داشتن یک دانشگاه در این منطقه بود که این مطالبه امروز محقق شد.

احسان کامرانی ادامه داد: امیدواریم مراحل بعدی این پردیس دانشگاهی به سرعت تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

لازم به ذکر است، مرحله اول آموزشی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان به عنوان اولین مجتمع آموزش عالی شهرستان بشاگرد، شامل یک ساختمان پنج کلاسه با ۳۷۵ مترمربع بناست و فاز دوم آن که در دست احداث است، شامل محوطه‌سازی، نیروگاه خورشیدی، مرکز تحقیقات کشاورزی، دانشکده انرژی‌های پاک و غیره خواهد شد.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح مرحله نخست آموزشی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد، از سه نفر از فعالان تأثیرگذار در این پروژه با اهدای لوح، قدردانی کرد.

علیرضا جوان هوشیار، مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان پاییز، محمودآبادی، ناظر پروژه و پروین زاده، سرپرست کارگاه پروژه در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

این شهرستان محصور بینِ استان‌های هرمزگان و کرمان و سیستان و بلوچستان، با مساحت ۹ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع در فاصله ۲۶۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد و دارای ۲ شهر گوهران و سردشت و سه بخش مرکزی- گوهران –گافر و پارمون است.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد هرمزگان دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد هرمزگان بندرعباس پردیس دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد

جانشین بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل در حاشیه برگزاری این اردو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اردوی جهادی با حضور ۷۵ نفر دانشجومعلم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در مدارس کم برخوردار استان برگزار شد.

علیرضا دولت نژاد خاطرنشان کرد: طرح «جهاد عهد خدمت» دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر و با هدف جبران کمبودهای آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردو در بخش عمرانی از جمله رنگ‌آمیزی و فضاسازی و زیباسازی مدارس روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد با مشارکت ۴۵ دانشجو معلم خواهر و ۳۰ دانشجومعلم برادر آغاز شد که در دو بازه سه روزه برگزار شد.

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان در راستای گسترش عدالت آموزشی و همچنین رفع نواقصات و کمبود های عمرانی مدارس محروم و نیازمند شهرستان نیر، خودسازی خود دانشجومعلمان نیز هست تا بتوانند با کسب تجربیات معلمی، روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

دولت نژاد گفت: تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب بوده است، که انگیزه مضاعفی بر حضور دانشجومعلمان در این مسیر مقدس و با ارزش شد.

وی اضافه کرد: دانشجومعلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد شهرستان نیر و مشاهده وضعیت تحصیلی و عمرانی مدارس این روستاها، وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات و کمبود آن‌ها در زمینه های تحصیلی و عمرانی مدارسشان بپردازند.

کد خبر 6092539

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد