Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی خانگی تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 3 بر یک خانگی رئال مادرید برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به صعود کهکشانی‌ها به مرحله یک چهارم نهایی شد، از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت: تحت فشار فراوانی قرار داشتیم، اما دوام آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای تصاحب توپ مشکلاتی داشتیم، ولی فشار خوبی که کریم بنزما آورد (روی جان لوئیجی دوناروما در صحنه گل اول) به ما اجازه داد بازی را به تساوی بکشانیم و بعد از آن هم جادوی برنابئو خودش را نشان داد. از زمانی که بازی یک - یک مساوی شد، دیگر فقط یک تیم قرار بود پیروز شود.

بنزما و لوکا مودریچ دو بازیکن رئال مادرید بودند که بیشتر از سایر بازیکنان این تیم مورد توجه قرار گرفتند و دلیلش هم مشخص بود. بنزما هت‌تریک کرد و مودریچ پاس گل داد.

کارلتو درباره این دو بازیکن هم گفت: آنها هر روز بهتر از روز قبل هستند. برای من کار کردن با آنها واقعاً لذتبخش است. کریم چند وقتی به دلیل مصدومیت نتوانست ما را همراهی کند و حالا او برگشته است. لوکا هم هر وقت بازی کرده، همیشه در اوج بوده است.

آنچلوتی با خودداری از بیان اینکه تعویض‌های او بین دو نیمه ورق را به سود رئال مادرید برگردانده است، درباره شانس تیمش برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: اگر ما خوب بازی کنیم، می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم. اوضاع خیلی عوض شده است و امشب ما خیلی بهتر از قبل بازی کردیم. البته شانس هم کمک کرد. امشب استادیوم ما جادو کرد و یک باشگاه هم تاریخ‌ساز شد. من بازی‌های زیادی را در این تورنمنت تجربه کرده‌ام، اما تعداد کمی از آنها مانند این بازی بودند. امیدوارم که این بازی فراموش نشود و بهانه‌ای شود تا ما مراحل بعدی لیگ قهرمانان را هم پشت سر بگذاریم.

رکوردهایی جدید برای بنزما و آنچلوتی در شب صعود رئال مادرید

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا کارلو آنچلوتی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا کارلو آنچلوتی رئال مادرید لیگ قهرمانان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا