Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بانک ملی ایران در مقام یکی از حامیان مهم محیط‌زیست در کشور، رویکرد خود را در مسیر حفظ منابع طبیعی قرار داده به طوری که وظیفه ذاتی خود به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی در اجتماع را کمک به حفظ محیط‌زیست و جلب مشارکت عمومی می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مسئولیت اجتماعی یکی از اصول بنیادین نظام مدیریتی در بانک ملی ایران است به طوری که در سال های اخیر تدوین برنامه‌های استراتژیک و هدفمند بانک ‌در بخش مسئولیت اجتماعی به گونه ای است که از طریق آن بتوان به توسعه پایدار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات صورت گرفته در حوزه مسئولیت های اجتماعی بانک شامل کاهش اثرات سوء محیطی سازمان بر محیط زیست، مشارکت در فعالیت های حفظ محیط زیست و… است که از جمله آن می توان به حضور در منطقه تلو و کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری سال جاری اشاره کرد.

در این اقدام، ۶۰ اصله نهال در پارک جنگلی تلو به همت بانک ملی ایران کاشته شد که برگزاری این مراسم نمادین، گامی در جهت توجه و تاکید بیشتر به کاشت درخت و احترام به طبیعت محسوب می شود.

نقش درختان در کنترل سیلاب ها، تغذیه سفره های آب زیرزمینی، تصفیه هوا از آلودگی ها و… بر هیچ کس پوشیده نیست و امروزه بشر با روش های متعدد و متنوع در حفاظت از محیط زیست می کوشد، به طوری که قطع یک نهال کوچک نیز گاه می تواند با جرایم سنگینی مواجه شود.

از همین منظر، بانک ملی ایران طی سالیان گذشته از طرح‌های توسعه فضای سبز و بهبود محیط زیست حمایت کرده و و همواره به عنوان یکی از بنگاه های اقتصادی حامی محیط زیست مطرح بوده است.

این بانک، حفاظت از محیط زیست را یک شعار ندانسته و در عمل آن را ثابت کرده است. بدون تردید اگر از تجربه بانک ملی ایران در این زمینه استفاده شود، می توان روزهای بهتری را برای محیط زیست کشور انتظار کشید.

ما معتقدیم «زمین» و آنچه در آن است، متعلق به همه بشریت بوده و باید تا حد ممکن آن را حفظ کرد؛ حتی با کاشت یک درخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • پارک های جنگلی، اکوسیستمی ارزشمند اما بحرانی
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان