Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشکده علوم پزشکی نیشابور دکتر محسن عظیمی نژاد  و دکتر مجید درودی  با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مسئولین شهرستان  نیشابور ،فیروزه و زبرخان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،نماینده مردم نیشابور،فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی ضمن سلام و درود به روح امام و شهدا مدافع وطن، شهدای منا و شهدای مدافع سلامت اظهارکرد: دکتر عظیمی نژاد در این چند سال به صورت شبانه روزی برای علوم پزشکی زحمت کشیدند و امروز در گذر زمان و در گذر تغییر نخبگان، نیشابور شاهد تغییر و تحول در عرصه نخبگان است و جایگاه فرزندی از جنس انقلاب، جایگزین فرزند دیگری از نیشابور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاجر چنارانی افزود: دکتر عظیمی نژاد زحمات زیادی برای ارتقاء علوم پزشکی کشیدند و جایگاه فرزندی از جنس انقلاب، جایگزین فرزند دیگری از نیشابور می‌شود.

این مقام مسئول ضمن تشکر از افرادی که در این ٨ سال و در مقابله با کرونا زحمت کشیدند اظهار داشت: خرسندیم که امروز در خدمت رئیس دانشکده علوم پزشکی مشهد که یکی از بهترین مدیران هستند، می‌باشیم و امروز نیز شاهدیم که دولتی روی کار آمده است که از جنس انقلاب است، این دولت نه تنها شعار خدمت به مردم می‌دهد بلکه برای مردم وقت می‌گذارد، دنبال مدیران و خانواده هایشان هست و امیدواریم که شاهد تحولات جدی باشیم.
چنارانی افزود: خرسندیم که در مصوبات با حضور آقای دکتر درودی ١٧5 میلیارد تومان به بیمارستان سوم اضافه شده و ٢5 میلیارد تومان نیز برای خوابگاه پسرانه در نظر گرفته شده است، خوابگاه دخترانه نیز به کمک دکتر عظیمی نژاد و خیرین راه اندازی شد و سپاس گذار تک تک افراد هستیم.

نماینده مردم نیشابور،فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی  گفت: امروز هم نیشابور در کنار دکتر عظیمی نژاد ها و دکتر درودی ها دست یاری به سمت تک تک شما خیرین دراز می‌کند و بدون شک افق آینده نیشابور با پیگیری های دکتر کیانی و دکتر درودی روشن تر از قبل است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در جلسه تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: امروز دور هم جمع شدیم که از برادری عزیز که سال ها در حوزه سلامت خدمت و در این دو سال آخر نیز جانانه برای حفظ سلامت مردم تلاش کردند، تکریم کنیم.

ابوطالب جوان اظهار داشت: جنگیدن با ویروس منحوس کرونا کار دشواری است که لحظه به لحظه جانفشانی پزشکان و پرستاران را شاهد بوده ایم.

وی افزود: به عنوان نماینده ای از نمایندگان دستگاه های اجرایی، از برادر عزیز دکتر عظیمی نژاد تشکر میکنم که با پرونده ای درخشان مسئولیت را به تیم جدید واگذار می‌کند و امیدوارم در فضایی قوی تر، محکم تر و استوارتر شاهد استفاده از توان و ظرفیت ایشان باشیم.

ابوطالب جوان گفت: از مدافعان سلامت حوزه سلامت نیز انتظار می‌رود، قائم به شخص نباشند و اگر دل در گروی سلامت مردم دارند بیش از گذشته پای کار آمده تا بهتر از گذشته اتفاقاتی را رقم بزنیم چراکه فلسفه جابجایی ها اتفاقات مبارک است.

وی افزود: امیدواریم با همدلی و وفاق دست در دست دکتر درودی کمک کنیم تا پرچم حوزه سلامت نیشابور در کشور بالا برود و با پیشینه ی تاریخی که نیشابور در علم و فرهنگ و هنر دارد، قطعا این توفیقات رقم خواهد خورد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در پایان از همه دست اندرکاران حوزه سلامت و مدیران دستگاه های اجرایی تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشکده علوم پزشکی نیشابور با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: کارکنان حوزه سلامت در دوران مبارزه با بیماری کرونا حماسه آفرینی کردند و وظیفه خودم میدانم که از کسانی که به مردم، انقلاب و نظام خدمت کردند، در حد توان خویش تقدیر و تشکر کنم.

امام جمعه نیشابور ادامه داد: دو سال بسیار  سخت و پرهیجان و پراضطراب را در عرصه ی سلامت طی کردیم وظیفه ی خود می دانم که از برادر عزیز و گرامی دکتر عظیمی نژاد که در عرصه ی سلامت 8 سال خدمت کردند و اینجانب در 2 سال اخیر شاهد تلاش های شبانه روزی و مقاومت و فداکاری این عزیزان علی رغم امکانات بسیار محدودبودم، تشکر کنم

او در ادامه با خیر مقدم به سرپرست جدید حوزه سلامت نیشابور دکتر مجید درودی ادامه داد: ریاست حوزه سلامت  سمت بسیار مهمی است. دین مثل سلامت است و اسلام یعنی سلام یعنی درستی یعنی سلامت و هر واجبی که با سلامت انسان در تعارض باشد آن واجب کنار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: کرونا نمونه بارزی از وحدت است که همه نهادهای نظامی، انتظامی و نیروهای مسلح با همدلی پای کار آمدند تا در برابر این ویروس مقاومت کنند.

 امام جمعه نیشابور در پایان گفت: امیدوارم با همکاری دست اندرکاران بهداشت این چرخه عظیم بهداشت مدیریت شود و به همه کارکنان بهداشت و درمان توصیه می کنم موفقیت ما در وحدت است این که همه ما باهم باشیم هم سو چه در حوزه مدیریت بخشی و چه در مدیریت کلان. این تقاضا را از همه مسئولین دارم همه باید براساس یک فرماندهی حرکت کنیم در امور اجرایی شهرستان باید به این باور برسیم که دست خدا با وحدت است.
امام جمعه نیشابور در پایان از همه افسران و سربازان سلامت در عرصه بهداشت و درمان تقدیر و‌تشکر کرد.

دکتر محسن عظیمی نژاد در جلسه تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در این ٨ سال، ١٠٠ درصد اهدافم برآورده شده و یکی از خواست های مهم یعنی رشته پزشکی در نیشابور محقق شده است.

رئیس پیشین دانشکده علوم پزشکی نیشابور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولی عصر (عج)  گفت: در این هشت سال به اندازه هشتاد سال گذشته برای نیشابور کار شده است وی با بیان فرصت های گذشته و حال، برنامه ها و اهداف خود از ابتدای حضور در دانشکده علوم پزشکی تاکنون اظهار داشت: یکی از اهداف من این بود که مردم شریف نیشابور برای دریافت خدمات بهداشتی، درمانی به شهرهای اطراف مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه در سال ٩٣، بطور میانگین سه بیمار سکته قلبی به مشهد اعزام می‌شدند، گفت: در روزهای اول خدمتم، تقابل و یا تفاوتی بین عقاید بنده با جو حاکم وجود داشت، کمبود تخت بیمارستانی، کمبود سی تی اسکن و نبود رشته پزشکی ازجمله کمبودها و امکانات آن دوران بود که با همه این تفکرات مقابله کردیم و تخت های بیمارستانی را به بیش از ٢ برابر رساندیم، ٢ دستگاه سیتی اسکن و ام آر آی برای شهر آوردیم و رشته پزشکی را ایجاد کردیم.

دکتر عظیمی نژاد افزود: در حوزه توسعه زیرساخت ها و حوزه آموزش می‌توان به مواردی از قبیل افزایش رشته های تحصیلی و ٢ دوره دکتری در دانشکده، افزایش اعضای هیئت علمی از ٢١ نفر به ٧١ نفر، ساخت پایگاه های اورژانس، اورژانس هوایی، ارتقای رتبه نیشابور دررتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی، احداث بیمارستان سوم و افزایش پست های سازمانی اشاره کرد.

دکتر محسن عظیمی نژاد خاطرنشان کرد: تمام تلاش من جز برای حب وطن نبوده است چراکه شهرم را دوست دارم و علی رقم پیشنهادات کاری مختلف، خدمت به نیشابور را انتخاب کردم.

وی افزود: امروز ارتقا سلامت و دانشگاه علوم پزشکی از اولویت های اول مطالبات مردم است و من تمام قد در کنار خیرین و رئیس جدید هستم.

دکتر عظیمی نژاد در پایان ضمن تقدیر از اتحاد و همدلی در مسئولان سیاسی شهر گفت: از همین جایگاه از همه عزیزان، خصوصا از فرماندار سابق جناب آقای دکتر قامتی، از معاونین، مدیران، پزشکان، پرستاران، نیروهای خدمات و نگهبانان تشکر میکنم که در کنار من بوده و از من حمایت کردند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور در مراسم تکریم ومعارفه گفت: باید همه سردار اتحاد و همدلی بشویم و برای ارتقای هرچه بیشتر حوزه سلامت تلاش کنیم.

دکتر مجید درودی ادامه داد: برنامه و اهدافم را در نشست خبری ارائه می دهم و از زحمات دکتر کیانی تشکر می کنم.

مقام عالی حوزه سلامت نیشابور ادامه داد: در جلسه ای که در تهران برگزار شد   200 میلیارد تومان  بودجه به دانشکده تخصیص داده شد.

دکتر درودی افزود: ما اول راه هستیم بزودی دانشگاه خواهیم شد و این مهم  حمایت مسئولان و حمایت های دکتر کیانی و سایر مسیولان را می طلبد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: خدمت در نیشابور و سرزمین آبا و اجدادی برای من تاج خدمت خواهد بود.

وی درپایان  با تشکر از خیرین، مسئولان و دکتر عظیمی نژاد گفت: امیدوارم اسم دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در رنکینگ بین الملی همچنان بدرخشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشکده علوم پزشکی نیشابور ضمن تشکر از همه عزیزان به ویژه جناب آقای سرهنگ جوان، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، سرکار خانم دکتر چنارانی نماینده محترم نیشابور اظهار داشت: حقیقتا دکتر عظیمی نژاد دوست بنده هستند و زحماتی که کشیدند ماندگار است و ما امیدواریم همکار ارجمند دکتر درودی که از اعضای برتر هیئت علمی هستند، موفق باشند.

دکتر کیانی اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی نیشابور پتانسیل خوبی دارد و اعتقاد ما به دانشگاه شدن این مجموعه است و این سرآغازی است برای تحول بیشتر که امید داریم با برنامه ریزی های دکتر درودی افق هایی روشن تر از پیش در حوزه سلامت نیشابور شاهد باشیم.

وی افزود: ما ارتقای دانشکده های استان را یکی از وظیفه های خود می‌دانیم و نیشابور پتانسیل های خوبی در بحث جاذبه گردشگری و توریسم سلامت دارد و امیدواریم ارتقا بیشتر و مضاعف این دانشکده را شاهد باشیم.

دکتر کیانی با اشاره به اینکه مسئولیت ها می آیند و می‌روند و باید قدر فرصت ها را بدانیم گفت: امیدواریم دکتر درودی با یک برنامه هدفمند کارها را پیش برده و ما هم در کنار شما بوده تا شاهد ارتقا هرچه بیشتر این شهر باشیم.

نماینده خیرین سلامت نیشابور در مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشکده علوم پزشکی نیشابور اظهار داشت: من از طرف همکاران خود در مجمع خیرین سلامت امروز اینجا حاضر شدم تا از تکریم مردی سخن بگوییم که وقتی نام نیشابور را به زبان می آورد به مخاطب القا می‌کرد که نیشابور فراتر از یک شهر و یک ابر شهر است که خود خراسان است، مسئولی که بدون رودربایستی گریستن را برای شهر آموخته بود و به ما آموزش داد چراکه معتقد بود: تا نگرید طفل کی نوشد لبن

خانم کاشفی افزود: دکتر عظیمی نژاد روزهای ابتدای انتصاب، بدون هیچ آشنایی به سراغ مسئولین می‌رفتند و معتقد بودند نیشابور بایستی مرکز گردشگری سلامت باشد و مردم برای کمبود تخت های بیمارستانی به شهرهای دیگر نروند و با پیگیری های خود پای خیرین و حتی خیرین مقیم خارج کشور را به نیشابور کشیدند.

وی افزود: این 8 سال یک ارزش را برای ما به یاد میارود؛ 8سال دفاع مقدس و 8 سال خدمت، ایجاد 8 خانه بهداشت، آنژیوگرافی، icu ،ccu، خوابگاه 15 خرداد، 15دستگاه تله مدیشین، جمع آوری 10 میلیارد تومان در پیک پنجم و ششم کرونا، استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در ساخت مراکز فیروزه و زبرخان، ساخت مرکز مادر و جنین شمس شرق  گوشه ای از اقدامات مشارکتی خیرین است.

نماینده خیرین سلامت در ادامه  حسن خلق، صبوری، استقامت و‌تعامل خوب با خیرین را از ویژگی های دکتر محسن عظیمی نژاد برشمرد و گفت:راه و هدف قائم به شخص نیست و امیدواریم دکتر درودی با پیشینه علمی درخشان در راستای ارتقای جایگاه نیشابور، تسریع در اتمام کارهای ناتمام و بهره گیری از تجربیات مثبت دکتر عظیمی نژاد در سمت خویش بدرخشد.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری مراسم تکریم و معارفه رؤسای دانشکده علوم پزشکی نیشابور مراسم تکریم و معارفه حوزه سلامت نیشابور دانشگاه علوم پزشکی مراسم تکریم فیروزه و زبرخان میلیارد تومان عظیمی نژاد دکتر کیانی ی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»

مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش رسا، مادر شهید معماریان در ابتدای مراسم ضمن بیان اینکه حاضر است برای حفظ حجاب کتک بخورد، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ مملکت و آینده جوانان کشور در قضیه حجاب و عفاف کوتاهی نکند؛ خیلی از جوانان به خاطر دنباله روی از فرهنگ دشمن در حال از بین رفتن هستند.

همچنین در این مراسم سردار رادان با بیان اینکه قصه پرغصه امروز درآمیختگی شک و تردید با یقین در مورد حجاب و عفاف است، گفت: امروز حجاب و عفافی که مورد تایید قرآن و قانون است با شبهات دشمن و خودی‌های نادان مورد هجمه واقع شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف، خاکریز حق و باطل است، اظهار داشت: اگر دشمن در زمینه عفاف و حجاب به هدف خود برسد به همه چیز رسیده است؛ اگر این خاکریز شکست خورد دیگر کسی باقی نمی‌ماند که در مقابل ظلم ایستادگی کند؛ دشمن برای اشاعه بی‌حجابی با برنامه ریزی عمل می‌کند، ولی در جبهه مقابل شاهد شک و تردید هستیم.

گفتنی در این مراسم پیام شفاهی آیت الله مکارم شیرازی توسط حجت الاسلام محی الدین مکارم فرزند ایشان در تمجید از خدمات سردار رادان و طرح نور نیروی انتظامی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس