Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ریاست باشگاه پاری سن ژرمن پس از حذف ناباورانه دیگری از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد. 
به گزارش آریا، پس از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید و حذف این تیم از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، آتش خشم ناصر الخلیفی دامن تیم داوری مسابقه را گرفت. به نقل از Movistar، قضیه از این قرار است که پاریسی‌ها به صحنه گل اول رئال مادرید معترض هستند و همان طور که مائوریسیو پوچتینو در مصاحبه پس از بازی گفت، معتقدند که کریم بنزما روی جانلوییجی دوناروما مرتکب خطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک به گفته مونیکا مارشانت خبرنگار مویستار، ناصر الخلیفی پس از این مسابقه صحنه زننده‌ای را در تونل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خلق کرد. گویا مالک PSG فریادزنان وارد تونل ورزشگاه شد و به دنبال تیم داوری مسابقه بود. گفته می‌شود حتی برخوردهایی فیزیکی هم در این راستا بین حضار ایجاد شد. 
منبع دیگری (El Partidazo de COPE) مدعی است که بازیکنان پاری سن ژرمن و لئوناردو نیز در این جریان ناصر الخلیفی را همراهی می‌کردند. شدت مشاجرات به حدی بود که دنی ماکلی قاضی هلندی مسابقه و دستیارانش، خواستار حفاظت نیروهای امنیتی از خود شدند. از بخت بد پاریسی‌ها، دوربین باشگاه رئال مادرید در همان لحظات در حال ضبط وقایع پشت صحنه بود و بنابر گزارش‌ها، صحنه‌های مرتبط با این درگیری‌ها ضبط شده است. ناصر الخلیفی پس از دیدن فیلمبردار این وقایع، روی او فریاد زده است: «می‌کشمت!». فرد مذکور که جزو کارکنان باشگاه رئال مادرید است، این موضوع را به مقامات مربوطه گزارش داده و این یعنی احتمالا پیامدهای این شب سخت، برای ریاست PSG بیش از این‌ها خواهد بود. 
رفتار و صحبت های رئیس پاری سن ژرمن پس از بازی با رئال مادرید به یک سناریوی کمدی شبیه است اما قطعاً این اتفاقات برای او گران تمام خواهد شد. یوفا تایید کرد به زودی به این پرونده رسیدگی می کند. پس از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، ناصر الخلیفی به شدت کنترل خود را در رختکن از دست داده است. از نظر الخلیفی، دنی ماکلی داور هلندی مسابقه با تصمیم اشتباه خود روی گل اول رئال مادرید، مقصر اصلی شکست پاریسی ها است.
ناصر الخلیفی در رختکن حواشی متعددی به وجود آورده است. رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در رختکن منتظر داور مسابقه بود و به سمت او حمله کرده است. گفته می شود حتی چیزهایی از سمت الخلیفی به سمت داور پرتاب شده است. این موضوع باعث ورود نیروهای امنیتی به ماجرا شد. ناصر الخلیفی در حالی که به دنبال داوران می گشت در رختکن گم شد و با یکی از کارکنان رئال مادرید در یک اتاق روبرو شد. یکی دیگر از کارکنان باشگاه رئال مادرید که درحال ضبط اتفاقات و فیلم گرفتن از الخلیفی بود، با برخورد تند رئیس پاری سن ژرمن روبرو شد. ناصر الخلیفی، او را به مرگ تهدید کرده و گفته است "تو را می کشم!"
لئوناردو و همراهان ناصر الخلیفی ضمن عذرخواهی از شخص مذکور، از او درخواست کردند فیلم و صداهای مربوط به این اتفاقات را پاک کند.
ناصر الخلیفی در لحظه ورود به رختکن پاری سن ژرمن بر سر همه فریاد کشید و به در و دیوار ضربه می زد. این موضوع باعث تعجب همه از جمله بازیکنان پاری سن ژرمن شد. داور در گزارش خود نوشته است که ناصر الخلیفی و لئوناردو بعد از بازی با داوران بسیار بد و تهاجمی برخورد کردند و سعی داشتند به زور وارد رختکن داوران شوند. الخلیفی پس از ورود به رختکن داوران، مسیر ورودی اتاق را مسدود کرده و به تجهیزات یکی از داوران آسیب زده است.
الخلیفی و امیر قطر در تابستان گذشته وقتی اجازه جدایی کیلیان امباپه را ندادند، تکبر بالای خود را به رخ کشیدند. مشاهده اینکه چگونه پروژه آنها دوباره شکست خورده و از سمت دیگر کمی آن طرف تر یکی از دشمنان او یعنی فلورنتینو پرز در حال خوشحالی است، باعث شد که الخلیفی از کوره در برود و این اتفاقات رقم بخورد.
همچنین دنی مکلی، داور هلندی نیز این رفتار ناصر الخلیفی را گزارش کرده است. در بخشی از این گزارش آمده است: "رئیس و مدیر فنی PSG رفتار تهاجمی نشان دادند و سعی کردند وارد رختکن داوران شوند. وقتی داور از آنها خواست که آنجا را ترک کنند این کار را انجام ندادند. همچنین آنها به پرچم یکی از داوران ضربه زده و آن را شکستند."







منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناصر الخلیفی رئال مادرید ناصر الخلیفی پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم

خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم

دیگر خبرها

  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه