Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون تلفیق بودجه مصوب کرد که وام ازدواج برای پسران زیر 25 سال و دخترانی که زیر 23 سال سن داشته باشند 150 میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش شریان نیوز،سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق وام ازدواج برای هریک از زوجین برای سال آینده 120 میلیون تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس این مصوبه وام ازدواج برای کسانی که زیر 23 سال سن داشته باشند 150 میلیون تومان خواهد بود.

زارع گفت: وام ازدواج 120 میلیونی برای کسانی است که از اول فروردین 97 تا سال 1401 ازدواج  می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: همچنین براساس مصوبه این کمیسیون هدیه برای فرزند اول 15 میلیون تومان برای فرزند دوم 25 میلیون تومان و برای فرزند سوم 35 میلیون تومان و فرای فرزند چهار 45 میلیون تومان و برای فرزند پنجم و بیش از آن 50 میلیون تومان درنظر گرفته شد. 

زارع خاطرنشان کرد: علاوه بر این براساس مصوبه کمیسیون تلفیق برای سال آینده 20 هزار میلیارد تومان در اختیار کمیته امداد و 7 میلیارد هزار تومان دراختیار سازمان بهزیستی قرار خواهد گرفت تا در حوزه اشتغالزایی هزینه کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: علاوه بر این اعضای کمیسیون تلفیق بانک مرکزی را مکلف کردند تا ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از منابع قرض‌الحسنه جاری و سپرده‌های قرض الحسنه را به اشتغال خرد و وام ازدواج تخصیص دهد.

زارع خاطرنشان کرد: در مورد دیگر وامهای اشتغال، ارائه این وامها طبق تصمیم شورای برنامه ریزی در استان ها ارائه خواهد شد.

وی افزود: کار بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تا چهارشنبه هفته جاری در کمیسیون تلفیق به پایان خواهد رسید و از اوائل اسفند کار بررسی لایحه در صحن مجلس آغاز خواهد شد. تنها کار تراز ردیف های بودجه باقی می‌ماند که این موضوع در جلسه هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق انجام خواهد شد.

دسته بندیاجتماعيگوناگون

منبع: شریان

کلیدواژه: کمیسیون تلفیق بودجه میلیون تومان وام ازدواج برای فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس جدول مربوط به مصارف استانی در بودجه سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کارهای جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است