Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی استاندار خراسان جنوبی گفت: شخص استاندار بر اتمام پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات استان تأکید ویژه دارند.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ مقامی با بیان این مطلب در جریان بازدید از پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات استان خاطرنشان کرد: این بازدید حسب دستور آقای استاندار و به منظور اطلاع از پیشرفت فیزیکی پروژه خانه مطبوعات صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طبق تأکید دکتر قناعت، این پروژه باید هر چه زودتر به اتمام برسد، لذا باید تمام تلاش خود را برای کمک به اتمام پروژه در کوتاه ترین زمان به کار گیریم.
مشاور استاندار ضمن تشکر از اقدامات انجام شده برای ساخت این مکان تصریح نمود: وجود ساختمان خانه مطبوعات از ضرورت هایی است که خلاء آن در سال‌های گذشته احساس می شد.
مقامی اظهار داشت: خوشبختانه طی دو سال اخیر با پیگیری‌های هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، اقدامات خوبی در زمینه احداث ساختمان برای این مجموعه، انجام شده است.
وی افزود: به منظور پیگیری مسایل و تأمین اعتبارات لازم، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبالغ و تجهیزات مورد نیاز ساختمان خانه مطبوعات را به همراه سر فصل های پیشنهادی تأمین آن، به صورت مکتوب به استانداری ارائه نمایند.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان نیز در این بازدید گفت: اتمام پروژه در حال ساخت خانه مطبوعات خراسان جنوبی، علاوه بر هزینه خرید امتیارات آب، برق و گاز، ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.
سالاری ضمن تشریح وضعیت پروژه، تصریح نمود: کار در مراحل نهایی است و چنانچه زیرساخت هایی مانند آب، برق و همچنین سیم کشی داخلی آن انجام شود، این پروژه در فروردین ۱۴۰۱ به صورت رسمی افتتاح می شود.
شایان ذکر است: این بازدید با حضور جمعی از مدیران مالی و ذی حسابی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مطبوعات هیئت مدیره اداره کل فرهنگ و ارشاد رسانه برق فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه مطبوعات ساختمان خانه مطبوعات خانه مطبوعات استان احداث ساختمان اتمام پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین