Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: از 725 مشترک خانگی و تجاری مشمول طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها 177 مشترک در سامانه مکانیزه این طرح ثبت نام و مشارکت کرده اند.
رحیم سلیمانی نژاد افزود : پرداخت هزینه در اجرای این طرح با شرکت گاز است و مشترکین برای اصلاح موتورخانه ها و حرارت مرکزی مجتمع های خود فقط باید در سایت شرکت گاز استان ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اختصاص هزینه ی حدود 8 میلیارد ریالی از منابع داخلی برای اصلاح و بهینه سازی رایگان 57 مشترک دارای موتورخانه در استان خبر داد و گفت: با این اقدام بیش از هزار واحد مسکونی با زیربنایی بیش از 150 هزار متر مربع ؛ تحت پوشش اصلاح و بهینه سازی قرار گرفته اند.
 سلیمانی نژاد افزود: در ادامه اجرای این طرح همچنین، 10 مشترک دارای موتور خانه در دست اجرا بوده که  تا پایان امسال جزو برنامه های اجرایی است.
وی با تاکید بر اینکه موتورخانه‌هایی که نسبت به متراژ واحد، پرمصرف هستند، در این طرح رایگان ثبت نام کنند، گفت :  مشترکین دارای موتورخانه که میانگین مصرف گاز سالانه آنها طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بوده می توانند در این طرح ثبت نام کرده و شامل یارانه تخصیصی برای بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌ خود شوند.
سلیمانی نژاد افزود: با اجرای این طرح؛ 10 تا 15 درصد گاز مصرفی واحدهای مسکونی و اداری کاهش پیدا می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گاز زنجان موتور خانه بهینه سازی موتورخانه ها بهینه سازی شرکت گاز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مرحلۀ اول نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم، با افزایش ۲۵ درصدیِ شرکت کنندگان، حضورِ دانش آموزان و بانوان، چشمگیر بود.

همچنین خُردسالترینِ شرکت کنندگان، سه کودکِ هفت ساله در خوزستان، خراسانِ جنوبی و یزد بودند و مُسن‌ترین شرکت کننده هم ۷۷ ساله از آذربایجانِ شرقی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن