Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-اکران فیلم‌های سینمایی جدید در ژانر‌های مختلف از امروز در سینما‌های سراسر کشور آغاز شد.

قرار بود هفت فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»، «قدغن»، «شادروان»، «گل به خودی»، «سگ بند»، «مرد بازنده» و «روز صفر» از امروز در چرخه اکران سینماهای سراسر کشور قرار بگیرند.

«مردبازنده»، «روز صفر»، «سگ بند» و «شادروان» هنوز اکران عمومی خود را آغاز نکرده‌اند و باید تا ۲۱ اسفند نسخه نهایی خود را تحویل بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما طبق بررسی سایت‌های خرید بلیت، «قدغن»، «گل به خودی» و «موقعیت مهدی» از امروز در سینماهای کشور نمایش داده می‌شوند.

فیلم‌هایی که با عنوان فیلم‌های نوروزی ۱۴۰۱ معرفی شده اند و در ژانر‌های کمدی، اجتماعی و دفاع مقدس سعی دارند همه سلیقه‌های مردم را پوشش بدهند.

امسال قیمت بلیت سینما‌ها به ۴۵ هزار تومان رسید؛ البته در سینما‌های مدرن. قیمت بلیت نیم بها در این سینما‌ها هم به ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. بلیت سینما در روز‌های تمام بها، در سینما‌های ممتاز و درجه یک و دو به ترتیب ۳۵ و ۲۵ هزار تومان است.

پیش‌تر قرار بود دو فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی دایوش مهرجویی و «علف زار» به کارگردانی کاظم دانشی در اکران نوروز حضور داشته باشند؛ اما پروانه نمایش آن‌ها برای اکران در این ایام صادر نشد و دو فیلم سگ بند و گل به خودی جایگزین آن‌ها شدند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سینما ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدون اطلاع‌رسانی رسمی، آن تبصره مهم فروش بلیت ۸۰ هزار تومانی در ساعات طلایی برداشته شده و سالن‌های سینما در ۵ روز هفته (چهارشنبه تا یکشنبه) در همه ساعات روز می‌توانند بلیت را به قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش برسانند.

نتیجه این گرانی، آن است که میانگین قیمت بلیت (که از تقسیم گیشه کل سینما به تعداد کل تماشاگران به دست می‌آید) حدود ۲۷ درصد افزایش نشان می‌دهد و از حدود ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان (در هفته‌های پایانی ۱۴۰۲) به حدود ۵۷ هزار تومان (در این روزها) رسیده است. یعنی با احتساب روزهای نیم‌بها و سینماهای کم‌کیفیت‌تر، هر تماشاگر به‌طور میانگین ۲۷ درصد پول بیشتری بابت بلیت سینما پرداخت می‌کند.

این درحالی است که همواره مصوبات شورای صنفی نمایش و شورای راهبردی اکران به‌عنوان دو کمیته تخصصی تعیین آیین‌نامه عرضه در سینمای ایران، به اطلاع عموم می‌رسید و هرگونه تغییر در بهای بلیت سینما نیز از این قاعده مستثنی نبود. این اتفاقی نادر است که نه سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و نه صنوف سینمایی حاضر در شورا، خود را موظف ندیده‌اند تا گران شدن بلیت را به اطلاع علاقه‌مندان سینما برسانند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900253

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت