Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم به خصوص در مناطق محروم و روستایی در دستور کار قرار گرفته که قرارگاه « عهد خدمت» به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی راه‌اندازی شده است. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم به خصوص در مناطق محروم و روستایی با جدیت در دستور کار قرار گرفته که با راه‌اندازی قرارگاه « عهد خدمت» به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات خوبی در استان به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در قالب این طرح در مناطق محروم و مرزی آماده می‌شوند و در بخش‌های متنوع اقدام به مشارکت می‌کنند و خدمات عمرانی، بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی انجام می‌دهند که به همین منظور با همکاری دانشجویان در منطقه محروم موران حاضر شده و نسبت به ساخت خانه محروم و عمران روستایی اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: ارائه خدمات مختلف در مناطق محروم و مرزی در بخش‌های متنوع در دستور کار قرار گرفته و به عنوان سفیران کار و تلاش درصدد هستیم تا اقدامات ماندگاری را در استان به انجام رسانده و با کمک قرارگاه عهد زمینه مشارکت دانشجویان را بهبود بخشیم.

پیرجاهد تصریح کرد: اجرای طرح‌های مختلف در این زمینه با ساخت مدرسه و تعمیرات آن در نظر گرفته شده و درصدد هستیم با ایجاد شرایط مناسب نسل جوان و امروزی را با مکتب شهیدان والامقامی همچون حاج قاسم سلیمانی آشنا کنیم که این مهم نویدبخش عمران و آبادانی در منطقه بوده و وظیفه خطیر و حساسی در این زمینه بر عهده داریم.

آمادگی همه دستگاه‌ها برای پذیرش کاروان‌های راهیان نورحمله نافرجام رئیس پاری‌سن‌‌ژرمن به اتاق داوران بازی مقابل رئال مادریدهفتمین اجلاس نماز استان یزد برگزار شد/ جاده‌های استان یزد هر 11 کیلومتر یک نمازخانه دار

وی اظهار کرد: اقدامات موثری در حوزه‌های مختلف استان به انجام رسیده به طوری که جلب رضایت و همراهی مردم بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و باید با تلاش‌های به عمل آمده به تمامی اهداف خود در راستای کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی به مردم جامه عمل پوشانده شود و مشکلات به حداقل برسد.

انتهای پیام/134/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد