Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ به دنبال پخش شایعه ای مبنی بر خودکشی یکی از پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در فضای مجازی، روابط عمومی این اداره کل ضمن تکذیب این شایعه بیانیه ای صادر کرد. - اخبار استانها -

به  گزارش  خبرگزاری تسنیم از  کرج، اداره کل ارشاد البرز طی اطلاعیه ای اعلام کرد  خبر اقدام به خودکشی یکی از پرسنل  به هیچ وجه مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نبوده و هیچگونه ارتباطی با اداره کل متبوع ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشت‌پرده مِسترتِسترها و شاخ‌های اینستاگرام / داستان زندگی اینفلوئنسری که برای دیده شدن، خودکشی هم می‌کند + فیلمآمار تکان‌دهنده خودکشی بین کهنه‌سربازان آمریکایی جنگ افغانستانجزئیات خودکشی اعضای خانواده مهابادی اعلام شد

 در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه در فضای مجازی و گروه‌های خبری البرز، خبری مبنی بر خودکشی احتمالی فردی از کارکنان خدماتی یکی از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، بصورت گسترده در حال پخش و انتشار است که بدینوسیله اعلام می‌دارد خبر مذکور، به هیچ وجه مربوط به استان البرز نبوده و هیچگونه ارتباطی با اداره کل متبوع ندارد.

در ادامه این اطلاعیه آورده شده است: از آنجا که انتشار گسترده این خبر در گروههای فضای مجازی البرز، اینگونه القا می نماید که این واقعه درصورت صحت خبرمربوط به استان باشد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، حق خود را در پیگیری قضائی و امنیتی انتساب این خبر به اداره کل متبوع، محفوظ دانسته و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی و انتظامی، اقدام لازم و قاطع را دراین خصوص انجام خواهد داد.

از عموم اصحاب محترم خبر و رسانه استان البرز، که همواره اصول حرفه ای خبر از جمله صحت و دقت را در اطلاع رسانی اخبار و وقایع رعایت می کنند، تقاضا داریم تا نسبت به"تنویر افکار عمومی"و"جلوگیری از تشویش اذهان عمومی" و "عدم انتشار خبر کذب مذکور" اقدام و همراهی لازم را معمول نمایند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود