Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در مراسم درختکاری در شهرک صنعتی کاسپین2( آبیک ) با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر از مجموع دو هزار  و 680 هکتار از مساحت فاز عملیاتی شهرکها و نواحی صنعتی بیش از 196 هکتار از اراضی صنعتی زیر پوشش فضای سبز قرار دارد که شامل275 هزار اصله نهال و 10  هکتار گلکاری و چمنکاری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مساحت فضای سبز ایجاد شده در سالجاری در شهرکها و نواحی صنعتی را 3 هکتار عنوان کرد و گفت: طبق قرارداد فی مابین شرکت و صاحبان سرمایه مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی 15% از مساحت زمین واگذار شده به صاحبان صنایع و 10% از اراضی در اختیار شهرکها و نواحی صنعتی طبق تعهدات این شرکت باید تحت پوشش فضای سبز قرار گیرد که این مهم با همکاری و تلاش صنعتگران و سرمایه گذاران عزیزمحقق خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده نیز بیش از 3 هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی استان با کاشت 3هزار اصله نهال تحت پوشش فضای سبز قرار می گیرند.

هم اکنون تعداد یک هزار ۷۰۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که از این تعداد 950 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 30 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 30 هزار نفر پروانه بهره برداری اخذ کرده اند.

این مراسم همزمان با هفته منابع طبیعی و با حضور فتحعلی محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران،  رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و مسئولین در شهرک صنعتی کاسپین2( آبیک ) برگزار شد.

48 

کد خبر 1611201

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شهرکها و نواحی صنعتی پوشش فضای سبز قرار شهرکهای صنعتی صنعتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین مسکن افراد کم درآمد، اسناد مالکیت ۲ پلاک جمعاً به میزان ۸۷۴ هکتار که به مدت ۱۸ سال با پلاک‌های مجاور، تداخل داشته صادر شد.

وی افزود: پس از رفع تداخل، اسناد آن در کمترین زمان در ثبت شهرستان عسلویه، ثبت و اسناد آن صادر و به متقاضیان واگذار شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون اسناد مالکیت ۱۴۷۴ هکتار زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است.

وی گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات مستمر صورت گرفته، استان بوشهر در بین استان‌های کشور، رتبه نخست در صدور اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

کد خبر 6090982

دیگر خبرها

  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد