Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:11:37 GMT

طراحی نرم‌افزار اختصاصی در تهران، وب و سئو

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۶۱۶۰

طراحی نرم‌افزار اختصاصی در تهران، وب و سئو

طراحی نرم افزار فرایندی تخصصی است که توسط متخصصین در این حوزه بنا به نیازهای ادارات، شرکت ها، سازمان ها و ... تولید می شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام وب و سئو، برای شناخت مرکزی معتبر در زمینه تولید نرم‌افزار و آشنایی در مورد انواع نرم افزارها و روند تهیه و تولید نرم‌افزارهای اختصاصی و سفارشی ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی نرم افزار اختصاصی و سفارشی بسته به درخواست کارفرما و انجام تحلیل ها بنا به نیازسنجی فعالیت‌های مختلف انجام می گیرد. نرم افزارهای مختلف مورد استفاده در فعالیت های گوناگون را می توان در دو دسته کلی نرم افزارهای تحت وب و ویندوز تقسیم نمود. برای تولید و طراحی نرم افزارهای اختصاصی نیاز به برنامه نویسی سفارشی و اختصاصی است.

به نقل از وب سایت تولید نرم افزار و طراحی سایت وب و سئو، تولید انواع نرم افزارها بصورت گام به گام صورت گرفته که اولین گام برای این امر تعیین هدف و انجام نیازسنجی و تحلیل های مورد نیاز برای نرم افزار تولیدی است.

طراحی نرم افزار اختصاصی چه مزایایی دارد؟

برای پی بردن به مزیت نرم افزارهای اختصاصی باید به نرم افزارهای آماده موجود در بازار توجه نمود، این نرم افزارها برای انجام فرایندهای عمومی و کلی طراحی و پیاده سازی شده اند، به عنوان مثال نرم افزارهای حسابداری که به وفور در بازار موجود هستند و شرکت ها و کاربران بسیاری از آن ها استفاده می کنند، از دسته نرم افزارهای عمومی به حساب می آیند. از نرم افزارهای عمومی نمی توان برای استفاده های خاص بهره برد، در واقع امکان اختصاصی سازی این نرم افزارها و فراهم نمودن امکاناتی خاص بنا به درخواست و نیاز سفارش دهنده در آن ها وجود ندارد.

اگر در زمینه خاص فعالیت می نمایید و روند های خاصی در مجموعه شما حاکم است، دیگر  نمی توانید از نرم افزارهای عمومی برای فعالیت خود استفاده نمایید. در این گونه موارد باید اقدام به سفارش تولید نرم افزار اختصاصی و انجام برنامه نویسی به صورت تخصصی برای شما کرد. توجه داشته باشید با بهره بردن از نرم افزار سفارشی می توانید بسیاری از روندها و کاغذ بازی های اداری را حذف نموده و به بهبود بهره وری سازمان و مجموعه خود کمک نمایید.

انواع طراحی نرم افزار

می توان انواع نرم افزار ها را در دو دسته کلی نرم افزار تحت وب و ویندوز در نظر گرفت. هر یک از این نرم افزارها برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، در طراحی نرم افزار تحت ویندوز، نرم افزار صرفا برای یک سازمان، موسسه، شرکت و ... طراحی می گردد. برای این نوع نرم افزارها نیاز به نصب نرم افزار بر روی دستگاه های کامپیوتر مختلف بوده و هر کسی نمی تواند از آن ها استفاده نماید. در واقع مدیریت پیشرفته نرم افزار های این چنینی، سطح دسترسی را برای کاربران مختلف تعیین می نماید.

این در حالی است که نوع دیگری از نرم افزارها، طراحی نرم افزار تحت وب است. در نرم افزارهای تحت وب، تعداد کاربرانی که از نرم افزار استفاده می کنند، محدودیتی ندارند و صرفا افراد در سراسر جهان با رجوع به مرورگرهای اینترنتی براحتی می توانند از خدمات نرم افزارهای تحت وب استفاده نمایند. سطح دسترسی افراد در چنین نرم افزارهایی شامل افراد بیشتری می باشد و بنابراین لحاظ کردن نکات امنیتی در چنین نرم افزارهایی از اهمیت بالاتری برخوردار است. با وجود رشد استفاده نرم افزارهای تحت وب و علاقه مندی بیشتر افراد از استفاده این نوع نرم افزارها، هنوز نرم افزارهای تحت ویندوز علاقه مندی و کاربرد بسیاری برای سازمان ها و شرکت ها دارند.

این که شما نیاز به طراحی نرم افزار تحت وب یا ویندوز دارید، بسته به شرایط و نیاز شما بوده و توسط شرکت طراح نرم افزار تعیین می گردد.

طراحی نرم افزار اختصاصی تحت وب و ویندوز چه سودی دارد؟

شرکت های سفارش دهنده تولید و طراحی نرم افزار باید بدانند، با طراحی نرم افزار به بهره وری واحد خدماتی و تولیدی خود کمک می نمایند، در واقع با نرم افزارها می توانند کنترل بهتری روی انجام کارهای مختلف داشته و به شکل بهینه به انجام فعالیت های مختلف بپردازند. همچنین با کاهش کاغذ بازی ها می توانند اطلاعات را به شکل هدفمند و طبقه بندی شده برای استفاده های مختلف خود گردآوری نمایند، بدین صورت بسیاری از فعالیت های بایگانی اسناد و مدارک و حسابداری و فعالیت های این چنینی کاهش پیدا می نماید.  با طراحی نرم افزارها می توان تعداد نیروی مورد نیاز برای انجام بسیاری از فعالیت ها را کاهش داده و بدین صورت به سود و مزایای بیشتری صاحبین کسب و کارها برسند.

نکته دیگر در مورد هزینه طراحی نرم افزارها است، برای تعیین هزینه و قیمت نرم افزار تولیدی بسته به حجم کدنویسی و نیازهای تولید نرم افزار، هزینه نهایی برای مشتریان تخمین زده می شود. گاهی نیاز به تجهیزات و وسایل سخت افزاری نیز می باشد که بر قیمت نهایی تاثیر فراوان دارد.

برای طراحی نرم افزارهای تخصصی نیاز به استفاده از خدمات شرکتی معتبر در این زمینه می باشد. وب و سئو یکی از معتبرترین شرکت ها در تهران در زمینه خدمات نرم افزاری و اپلیکیشن های موبایل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات نرم افزاری به وب سایت وب و سئو به نشانی www.weboseo.ir مراجعه نمایید یا با شماره تماس های ۰۲۱۹۱۰۳۵۰۹۲ و شماره موبایل ۰۹۲۰۵۲۹۵۱۲ تماس بگیرید.

با طراحی نرم افزار به بهینه شدن فعالیت های مختلف خدماتی و تولیدی خود کمک نمایید!

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وب و سئو طراحی نرم افزار نرم افزارهای تحت وب طراحی نرم افزارها تولید نرم افزار نرم افزار تحت نرم افزار فعالیت ها تحت وب وب و سئو شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش

در فیلمی از پشت صحنه کنسرت محسن یگانه، این خواننده برای یکی از طرفداران کوچکش آهنگی اجرا کرد. 

دیگر خبرها

  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • (ویدئو) تمرینات اختصاصی‌ بیرانوند پس از مصدومیت
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)