Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی گفت: ۲۵۰ عنوان برنامه ویژه به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در سطح استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی قناد امروز در نشست خبری به مناسبت هفته جوان اظهار کرد: آنچه که برای ما مهم است تقویت جایگاه جوانان در افکار عمومی است که باید تمام مسئولان و دست اندکاران به آن توجه ویژه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی با اشاره به لزوم توجه مسئولان به مباحث مهم اشتغال، ازدواج، هویت، سلامت و مشارکت جوانان، تصریح کرد: در همین راستا ستادهای ساماندهی امور جوانان در کلیه شهرستان ها به مناسبت هفته جوان برگزار شده که روسای ادارات باید برنامه های خودشان را برای هفته جوان داشته باشند.

قناد با بیان اینکه ۲۶ دستگاه اجرایی متولی امور جوانان هستند که باید با هم افزایی آنان امر جوانان به سامان شود، عنوان کرد: درخواست ما به جوان گرایی و جوان باوری دستگاه های اجرایی در تمامی برنامه های اجرایی است و اینکه ارتباط سازنده ای بین جوانان و مسئولان باید شکل بگیرد که امیدواریم در دولت ایران قوی به این مهم توجه شود.

وی از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه توسط ادارات ورزش و جوانان و ۱۰۰ عنوان برنامه توسط سایر دستگاه های اجرایی به مناسبت هفته جوان در استان خبر داد و افزود: از ۲۱ تا ۲۷ اسفندماه جاری به عنوان هفته جوان نامگذاری شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی ادامه داد: آیین تجلیل از جوانان قهرمان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج، اعطای تسهیلات اشتغالزایی، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جوانان، همایش طبیعت گردی ورزشی و کویرنوردی خانوادگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشنواره روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) و برگزاری اردوی فرهنگی زوجین برای اجرا در هفته جوان پیش بینی شده است.

وی در پایان برگزاری مسابقات قرآنی و کتابخوانی، پاکسازی محیط زیست با مشارکت جوانان، برگزاری جشن ازدواج، برگزاری کارگاه پیوند مسجد و مدرسه، نشست مشورتی با جوانان، بازدید از طرح های اشتغال جوانان، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری جشن منتظران ظهور، اهدای خون و گفتگوی جوانانه و پاتوق های فرهنگی از دیگر برنامه های هفته جوان در سطح استان برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان عنوان برنامه هفته جوان امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت

محمدجعفر امامیان مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاهبا اشاره به آغاز دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت و ادامه آن تا ۳۱ اردیبهشت ماه گفت : برنامه‌های امسال این دهه با شعار اقدام و عمل جهادی با پیروی از سبک زندگی اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه امسال میزبان دو کاروان خدام حرم رضوی حامل پرچم متبرک حرم است، عنوان کرد: این کاروان‌ها در ۲۰۰ محفل و همایش در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، مراکز نظامی، ادارات، زندان‌ها و ... حضور پیدا می‌کنند.

امامیان با اشاره به برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه (ص) و جشن روز دختر در کرمانشاه گفت: علاوه بر این جشن، جشن بزرگ دیگری به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در روز دهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه با راه‌اندازی پویش «همه خادم الرضاییم» به دنبال مردمی کردن برنامه‌ها هستیم، افزود: از همه دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های این دهه همکاری کنند تا فضایی شاد و پویا در استان ایجاد شود.

وی عنوان کرد: برپایی سفره‌های اطعام نیازمندان در روز میلاد امام رضا (ع)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در پنج محله به مدت پنج شب، برگزاری ویژه برنامه عصر شعر ملکوت هشتم، برپایی پیاده‌روی خانوادگی، اطعام ۳۰ هزار نفر و ... از دیگر برنامه‌های در حال تدارک برای برگزاری در دهه کرامت در استان است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد