Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@18:06:29 GMT

کشف 12فقره موبایل سرقتی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۶۲۱۹

کشف 12فقره موبایل سرقتی

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل‌قاپ حرفه‌ای در حین زاغ‌زنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای محله نیاوران و کشف 12 فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ محمدباقر قدم زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر یک فقره موبایل قاپی در محله نیاوران خیابان باهنر بلافاصله تیمی از ماموران عملیات کلانتری نیاوران به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیق از مالباخته مشخصات سارقان را اخذ کردند افزود: ماموران حین گشت زنی در محله نیاوران موتورسیکلت دو ترک با همان مشخصات اعلامی را مشاهده کرده که در حال زاغ زنی بودند که در یک عملیات پلیسی وارد عمل شده و ترک نشین موتورسیکلت را که قصد سرقت داشت دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: در بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت شده بود کشف و در تحقیقات پلیسی در کلانتری به بزه انتسابی معترف و تاکنون ۱۲ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

 سرهنگ قدم زاده با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان هستند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت موبایل سرقت موتورسیکلت تلفن همراه زندان تلفن همراه سرقت پلیس دزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین