Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله آسوده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بجنورد اظهار داشت: این مراکز حدود ۹ هزار میلیارد تومان را در قالب های مختلف از جمله طرح اکرام ایتام، زکات و صدقات جمع آوری کردند.

وی گفت: همچنین این مراکز بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را به صورت محله محور از مردم جمع آوری و در همان محله ها با توجه به نیاز آنها هزینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه گفت: در حوزه اکرام ایتام بیش از ۱۵۴ هزار یتیم در سطح کشور زیر پوشش این نهاد هستند و حدود ۲۴۰ هزار فرزند محسنین نیز توسط یک میلیون ۱۵۰ هزار حامی حمایت می شوند.

آسوده اظهارداشت: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان کمک های مردمی نیز به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز شد.

وی افزود: همچنین بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل زکات و فطریه جمع آوری و در بخش عمرانی و معیشتی محرومان همان مناطق هزینه شد.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه با اشاره به اینکه تمامی کمک های مردمی در هر شهر و یا استان مربوطه فقط در همان نقاط و برای محرومان باتوجه به نیاز آنها هزینه می‌شود گفت: فقط کمک های مناسبتی مردم از جمله حوادثی همچون سیل و زلزله برای خارج از کشور که توسط دستگاه های مربوطه اعلام شود هزینه می شود.

برچسب‌ها بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان

طاهره سلمانی نجف آبادی یکی از اعضاءهیئت امناء مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد که منطقه اسکان را در استان یزد را زیر نظر داشته و به افراد نیازمند این محدوده کمک میکند، با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۸۰ میلیون ریال معادل ۸ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در خصوص این اقدام خدا پسندانه گفت: مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده و در زمینه‌های تامین جهزیه، تهیه بسته‌های کمک معیشتی، تامین دارو برای افراد بیمار و …. فعالیت نموده و در این نوبت نیر به نیت خشنودی قلب آقا امام زمان (عج) مبلغی را جهت مشارکت در کار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد