Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بورگوارد (به آلمانی: BORGWARD) یک برند خودروسازی آلمانی است. بورگوارد BX۷ یک SUV لوکس به حساب می‌آید که به‌عنوان اولین محصول این شرکت آلمانی پس از بازیابی قدرتش در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. این شاسی‌بلند آلمانی موفق شده تا در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه طراحی Red Dot Design شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورگوارد BX۵ یک خودروی SUV لوکس سایز متوسط محسوب می‌شود که در واقع می‌توان به آن نسخهٔ کوچک‌تر BX۷ گفت. این خودرو که دارای امکانات ارتباطی پیشرفته است برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو در سال ۲۰۱۶ یک سال پس از برادر بزرگ‌ترش BX۷ رونمایی شد. این شاسی‌بلند آلمانی نیز مانند مدل BX۷ موفق شد تا در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه طراحی Red Dot Design شود. 

 BX۵  و BX۷ در بازار به ترتیب ۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰ و ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ قیمت خورده است. که نسبت به ۱۷ اسفند به ترتیب ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است. 

قیمت بازار انواع خودرو بورگوارد (اسفند ۱۴۰۰) برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) BX۵ آلتیمیت ۲۰۱۸ صفر ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ BX۷ آلتیمیت ۲۰۱۸ صفر ۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰ منبع: باما لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود. اخبار مرتبط ۱۶:۰۰:۰۰ قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۱۹:۲۰:۴۹ قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۱۶ اسفند ۱۴۰۰) ۱۷:۰۰:۳۱ قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۱۵ اسفند ۱۴۰۰) ۱۶:۳۰:۰۹ قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) ۲۰:۰۰:۵۶ قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۹ اسفند ۱۴۰۰) ۲۰:۳۰:۵۶ قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۸ اسفند ۱۴۰۰)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورگوارد BX5 آلتیمیت BX7 آلتیمیت جدول قیمت کامل اسفند ۱۴۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748254

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد