Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو دیبالا پس از هفت فصل حضور در یوونتوس، به درهای خروج این باشگاه نزدیک شده است

تمدید قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس به یک ماجرای سریالی خسته‌کننده در ایتالیا تبدیل شده است؛ سریالی که احتمالا یک پایان تلخ برای یوونتوسی‌ها خواهد داشت.

طرفداری | قرارداد پائولو دیبالا در پایان فصل 22-2021 با یوونتوس تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اکتبر 2021، بیانکونری برای تمدید قرارداد چهار ساله با پائولو دیبالا به توافق رسید. قرار شد این مهاجم آرژانتینی، سالانه 8 میلیون یورو دست‌مزد به علاوه 2 میلیون یورو پاداش دریافت کند اما هرگز قرارداد جدیدی میان طرفین امضا نشد. جلسه جدید برای تمدید قرارداد ابتدا از ماه ژانویه به فوریه و از فوریه به مارس موکول شد. قرار بود امروز (پنج‌شنبه 10 مارس)، پائولو دیبالا و مدیربرنامه‌اش، خورخه آنتون با مدیران یوونتوس برای تمدید قرارداد مذاکره جدیدی داشته باشند. رسانه‌های ایتالیایی خبر داده بودند با توجه به کاهش رقم پیشنهادی یوونتوس، احتمال دست‌یابی به توافق خیلی سخت به نظر می‌رسد. با این حال، یوونتوس قرار ملاقات برای تمدید قرارداد با این مهاجم 28 ساله را به هفته آینده و پس از بازی برگشت با ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا موکول کرد. این چیزی است که دیبالا و مدیربرنامه‌اش را ناراحت می‌کند.

بیش‌تر بخوانید: مذاکرات برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس به تعویق افتاد

سه روزنامه ورزشی مشهور ایتالیا یعنی گاتزتا دلو اسپورت، کوریره دلو اسپورت و توتو اسپورت، همگی جلدهای صفحه اصلی خود را به ماجرای احتمال جدایی دیبالا از یوونتوس اختصاص داده‌اند. گاتزتا دلو اسپورت نوشته بدقولی‌های یوونتوس باعث شده پائولو دیبالا حس کند دیگر این باشگاه او را نمی‌خواهد و حاضر است به پیشنهادهای دیگر توجه کند. قرار است مذاکرات جدید تمدید قرارداد طی روزهای 23 تا 25 مارس انجام شود اما خوش‌بینی خاصی در خصوص ماندن دیبالا در یووه وجود ندارد. این مهاجم آرژانتینی که کاپیتان دوم یوونتوس است، از همین حالا می‌تواند با باشگاه‌های دیگر پیش‌قرارداد امضا کند. به گفته گاتزتا دلو اسپورت، اتلتیکو مادرید به صورت جدی وضعیت جذب رایگان دیبالا را بررسی می‌کند و آاس از اسپانیا هم خبر مشابهی منتشر کرده است. گاتزتا دلو اسپورت چند روز پیش نیز از تماس جوزپه ماروتا با خورخه آنتون برای انتقال پائولو دیبالا به اینتر نوشته بود.

بیش‌تر بخوانید: اینتر آماده جذب رایگان پائولو دیبالا گاتزتا دلو اسپورت نشانه‌های خداحافظی دیبالا
جواهر یوونتوس به سوی درهای خروج کوریره دلو اسپورت دیبالا بیرون انداخته می‌شود
مذاکرات تمدید قرارداد بازهم به تعویق افتاد، یک نشانه بد دیگر
مدیربرنامه پائولو در تورین بود؛ خداحافظی، نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود توتو اسپورت یوونتوس؛ سیلی به دیبالا

اخبار داغ 

استقبال هواداران پرسپولیس از خبر بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند درددل سیاوش یزدانی در توییتر؛ هنوز باورم نشده جونیت چاکر از داوری در لیگ ترکیه منع شد؛ لیگ عربستان، مقصد احتمالی سرخیو راموس پشت نیمکت رئال مادرید نشسته بود / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای تمدید قرارداد گاتزتا دلو اسپورت پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که فرصت بازی به لونین در دروازه رئال مادرید برسد و این بازیکن بهترین استفاده را از فرصتی که به دست آورده بود برد و توانست نقش مهمی را در صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صدر نشینی این تیم در رقابت‌های لالیگا ایفا کند.

در حالی که رئال مادرید کپا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته بود تا جای خالی کورتوا را در دروازه این تیم پر کند، این لونین بود که توانست با عملکرد خوبش و با استفاده از لغزش دروازه‌بان اسپانیایی جایش را در دروازه این تیم حفظ کند.

در حالی که در ابتدای فصل گفته می‌شد که احتمالاً این دروازه‌بان اوکراینی در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند اما در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد او به گوش رسیده بود.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که مدیران رئال مادرید پیشنهاد رسمی برای امضای قرارداد جدید را به این ستاره رئال ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود که مدیر برنامه او هم به زودی پاسخ لونین را به مدیران این باشگاه اعلام کند و او قرارداد جدیدی را با رئال به امضا برساند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار