Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- زینب اختری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر بابیان اینکه در راستای توانمندسازی و آموزش حوزه بانوان تلاش‌های گسترده‌ای در این استان صورت گرفته است، بیان کرد: مسیر دولت سیزدهم با رویکرد تحول‌گرایانه است. بر اساس این رویکرد و سند تدوین شده از ظرفیت‌های مختلف برای تحول در فعالیت زنان و خانواده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه از رویکردهای مهم وزارت کشور ترویج فرهنگ الگو و سبک زندگی اسلامی و حمایت از فعالان اجتماعی و فرهنگی است، عنوان کرد: رویکرد تحول و تغییر با هم متفاوت است. امام راحل و مقام معظم رهبری زنان را در خط مقدم فعالیت‌ها در جامعه اسلامی، حفاظت از انقلاب و مشارکت در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف می‌دانند از این نظر زنان با رویکرد پر از انرژی در کنار همه مجموعه‌ها برای حل مشکلات جامعه قرار دارند.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور افزود: از دیگر برنامه‌های حوزه بانوان وزارت کشور می‌توان به توجه به رفع آسیب‌های اجتماعی، افزایش نرخ موالید، فرزندآوری، ازدواج جوانان و حمایت از زنان سرپرست خانواده اشاره کرد.

اختری با اشاره به اینکه بانوان در بخش‌های مختلف سیاسی، امنیتی، انتظامی، اقتصادی و اجتماعی آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی و دولتی هستند، ادامه داد: توانمندسازی و آموزش حوزه بانوان برای اجرا طرح‌های مختلف از جمله اشتغال مورد توجه ویژه قرار دارد که در استان بوشهر برنامه‌های مهم و منسجمی تدوین شده است.

او عنوان کرد: استان بوشهر یک استان فوق‌العاده و دارای ظرفیت‌های مهمی است چراکه این استان پایتخت انرژی و قرآنی کشور معرفی شده که نشان از ظرفیت مهم آن است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانوان فرزندآوری اشتغال فعالان اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت

روزنامه کیهان به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در باره حجاب واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت: یک نماینده ردصلاحیت شده این دوره از انتخابات بدون فهم فلسفه حجاب مدعی شده اگر نظام ستمشاهی توانست با زور و جبر چادر از سر زنان ما باز کند، اکنون هم می‌توان با الزام قانونی عکس آن را انجام داد.

مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی‌حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است. حجاب یک قانون مثبت، سازنده و موافق با فطرت و متضمن کرامت انسانی بانوان است. اما بی‌حجابی و برهنگی درتضاد بافطرت انسان است و نتیجه‌ای جز افزایش خیانت و فساد و فروپاشی کانون خانواده ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی کیهان: اعتراض به حجاب بهانه‌ای برای فتنه‌گری در دانشگاه

دیگر خبرها

  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت