Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس یوسفی امروز ۱۹ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت که بین دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور هرساله برگزار می‌شود، ۲۲اسفند در ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده قاضی طباطبایی آذربایجان غربی در خصوص محور‌های این جشنواره نیز گفت: فعالیت خلاقانه، کار افرینی، شاخه انجمن برتر، نشریات و بخش ویژه از جمله محور‌های جشنواره حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوشفی در خصوص هدف از برگزاری جشنواره نیز می گوید: تشویق ایده‌های خلاق، ایجاد نشاط و انگیزه و ساماندهی دانشجویان برای زندگی سالم و سوق دادن طرح‌های خلاقانه دانشجویان به بازار کار و صنعت استان در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف احرای جشنواره حرکت است.

رئیس دانشکده قاضی طباطبایی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جشنواره با محوریت دانشجویان و استاتید برگزار می‌شود،گفت: برای چهارمین جشنواره ملی حرکت ۳۰۸ اثر به دبیر خانه ارسال و ۲۹ اثر منتخب و به وزارت علوم برای ارزیابی ارسال شد.

یوسفی با تاکید به اینکه در این جشنواره ۵۰ داور به ارزیابی آثار پرداختند، گفت: سال گذشته از استان تنها یک اثر برگزیده شد، اما امسال دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان ۴مقام منتخب کسب کردند.

یوسفی می گوید: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری درجهت حمایت از طرح‌های خلاقانه برای توسعه بخش اقتصادی و حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی وظیفه ما حمایت از دانشجویان خلاق و دارای طرح‌های خلاقانه و عملیاتی برای گام برداشتن در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره دانشگاهی اختتامیه جشنواره آذربایجان غربی ارومیه برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دست سازه ها در بجنورد

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد گفت:این جشنواره به مدت یک روز برای حمایت از دست سازه‌های دانشجویان و همچنین معرفی ورزش‌های بومی و محلی برگزار شد.
عبدی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۰غرفه و دو سیاه چادر برگزار شد افزود:بازی‌های بومی همچون هفت سنگ، دوز، لی لی، لنگ و دال پلان با حضور دانش آموزان و دانشجویان بود.
حمایت از کسب و کار‌های دانشجویان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف این جشنواره بود.

{$sepehr_media_11062038_600_350 }

دیگر خبرها

  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان