Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل زاده امروز ۱۹ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، گفت: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی از ۱۴اسفند اغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد یافت.

خلیل زاده با اشاره به اینکه در این طرح اکیپ‌های از بابت نظارت‌های شرعی و بهداشتی در سطح استان مستقر هستند، گفت: ۴۳ اکیپ ثابت و سیار در این طرح در تمامی مراحل تولید، توزیع و عرضه در ۳شیفت نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: ۳۴روحانی در کشتارگاه‌های دامی و طیور حضور دارند که از نظر ذبح و شرعی حضور دارند.

خلیل زاده با اشاره به اینکه از اهداف اصلی دامپزشکی احرای طرح صیانت و حفاظت از جمعیت دامی استان با برنانه‌های مختلف مراقبتی و پیشگیری و واکسیناسیون است، گفت: آذربایجان غربی یک استان مرزی و برای ۲۷ استان دام ارسال می‌کند و از نظر بیماری‌های مختلف دامی تهدید می‌شود که باید با اجرای طرح‌های پیشگیری از شیوع بیماری‌ها پیشگیری کرد.

او می گوید: در سال جاری ۱۵۶هزار و ۸۲۸راس کشتار دامی در استان انجام شده و ۳۹هزار و ۳۲۱کیلوگرم گوشت ذبحی استحصال شده است.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۱۲کشتارگاه صنعتی طیور، ۶کشتارگاه صنعتی و سنتی دامی تحت تملک شهرداری و ۴کشتارگاه صنعتی بخش خصوصی در استان فعال هستند.

خلیل زاده بابیان اینکه ۱۳۹هزار و ۳۰مورد بازدید از واحد‌های تولیدی فراورده‌های دامی انجام و ۲۰۸۹ مورد فراورده غیر بهداشتی در سطح استان ضبط شده است، گفت: ۳۵۸هزار و ۸۰۷کیلو گرم گوشت قرمز و مرغ آلوده به دلایل غیر بهداشتی ضبط شد.

او گفت: در سال جاری در ۱۲کشتارگاه طیور صنعتی استان ۴۲میلیون و۸۹هزار و ۱۵قطعه کشتار طیور انجام شد.

خلیل زاده گفت: سرجمع واکسینه آبله در استان ۳میلیون و ۷۱۲هزار راس گوسفند و بز، واکسینه بروسلوز بز و گوسفند ۱۶۷هزار و ۱۰۳ راس در سال جاری انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی غیر بهداشتی نظارت بهداشتی عید نوروز آذربایجان غربی آذربایجان غربی خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه