Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده با تاکید بر اینکه نیروی انسانی می‌تواند از هر سلاحی کارآمدتر باشد، گفت: امروز نسل جدیدی از جوانان توانمند و متعهد وظیفه مدیریت نیروی هوایی ارتش را بر عهده دارند که این نقطه عطف و شروع جدیدی برای این نیرو است. خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در شورای عالی فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت شهادت دو تن از خلبانان غیور این نیرو با اشاره به اهمیت و کلیدی بودن نقش مدیریت‌ها گفت: امروز ما در عصری قرار گرفته‌ایم که اطلاعات، ارتباطات، علم و دانش، مدیریت و فناوری‌ها حرف اول را می‌زند؛ بنابراین باید تلاش خود را به‌کار گیریم تا بتوانیم در هر پست و مقامی دستاورد‌ها و عملکرد‌های مثمرثمری را از خود به جای بگذاریم و از تمامی فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک برای تحقق چنین اهدافی، تقسیم کار مدیریت می‌تواند یکی از اثرگذارترین مولفه‌ها باشد.
وی با اشاره اهمیت تربیت نیروی انسانی اظهار داشت: یکی از حیاتی‌ترین وظایف هر مدیر، تربیت نیروی انسانی متعهد و توانمند در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است چراکه بدون تردید نیروی انسانی می‌تواند از هر سلاحی کارآمدتر باشد. از این رو شما فرماندهان و مدیران عالی‌رتبه باید بر روی جوانان تمرکز کامل داشته باشید و زمینه‌های ارتقا آن‌ها را در تمامی حوزه‌ها به خصوص حوزه‌های فرهنگی و توانمندسازی فراهم کنید.
جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: امروز نسل جدیدی از جوانان توانمند و متعهد، وظیفه مدیریت نیروی هوایی را برعهده دارند که این نقطه عطف و شروع جدیدی برای این نیرو است؛ بنابراین باید این نعمت الهی را قدر بدانیم و تمام تلاش خود را در راستای ارتقای روزافزون قدرت هوایی کشور به کار گیریم.
امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده عنوان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی به دنبال توطئه‌چینی و صدمه‌زدن به ایران هستند و یکی از مهم‌ترین عرصه‌های ورود آن‌ها از طریق تهاجم فرهنگی است؛ بنابراین برای خنثی‌سازی و مقابله با اینگونه تهدیدات و تهاجمات، باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم و براساس منویات ایشان در ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی، بر تبیین عملکرد‌ها و دستاورد‌های این نیرو پس از انقلاب اسلامی و شناساندن این دستاورد‌ها به ملت شریف ایران تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
وی گفت: امروز در دنیا قدرت حرف اول را می‌زند و بدون قدرت نمی‌توان در برابر تهاجمات ایستادگی کرد؛ بنابراین ما باید در هر زمینه‌ای به دنبال ارتقای قدرت و توانمندی‌های خود باشیم و قانع به آن چه امروز در دسترس داریم نباشیم. باید متناسب با پیشرفت‌ها و رشد علوم و به صورت هدفمند قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم کشوری مقتدرتر و توانمندتر در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.
جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: امروز ما نیاز به یک مدیریت کارآمد و خاص داریم، مدیریتی که بتواند نقشی پدرانه و برادرانه در قبال مجموعه خود داشته باشد و با استفاده از ارتباطات، اثرگذاری خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشیم. در مدیریت کلان تفکر راهبردی مقوله‌ای بسیار مهم و کلیدی است.   بیشتر بخوانید: فرمانده نیروی هوایی ارتش: پیشرفت‌های نیروی هوایی هیچگاه متوقف نشده است   انتهای پیام/ برچسب ها: نیروی هوایی ارتش نصیرزاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیرو های مسلح نیروی هوایی ارتش نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم.  

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.   

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه