Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر گفت: باید نهضت واقعی جهاد تبیین در عرصه وحدت و خدمات نظام اسلامی ایران ایجاد شود تا جوامع اسلامی از آن الگو بگیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران بر اساس ولایت‌پذیری حرکت و فعالیت می‌کند اظهار داشت: تمام فعالیت‌ها و حرکت‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و دیگر عرصه‌ها بر اساس اصل ولایت‌مداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اطاعت از ولایت را یک اصل دانست و بیان کرد: اگر در همه امور جامعه مسلمین ولایت در اصل قرار بگیرد مشکلات برطرف می‌شود و زمینه جامعه‌ای پوپا و مقتدر در عرصه‌های مختلف جوامع اسلامی فراهم می‌کند.

امام جمعه بوشهر اتحاد مسلمانان در استان بوشهر را الگو دانست و خاطر نشان کرد: از گذشته‌های دور اتحاد مسلمانان و دیگر ادیان الهی در استان بوشهر مورد توجه بوده و  مردم ادیان مختلف الهی و مذاهب اسلامی در کنار هم بدون اختلاف زندگی می‌کردند.

وی، عوامل مهم اختلاف بین مسلمانان را دشمنان اسلام دانست و بیان کرد: بررسی در جوامع اسلامی نشان می‌دهد که استکبار جهانی و دیگر دشمنان برای تحقق اهداف خود در سرزمین‌های اسلامی اختلاف میان مسلمانان ایجاد می‌کنند.

امام جمعه بوشهر: چگونگی اجرای جهاد تبیین باید طراحی و سندنویسی شودفرهنگ استان بوشهر بر پایه اسلام و استکبارستیزی طراحی شده استماموستا عبدالسلام کریمی: انسجام اقوام و مذاهب باید به‌عنوان الگو عملیاتی شود

صفایی بوشهری اضافه کرد: در استان بوشهر وحدت قومی، دینی و مذهبی وجود دارد و این مهم سبب شده استان از امنیت بالایی برخوردار شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جهاد تبیین در همه موارد را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: باید نهضت واقعی جهاد تبیین در عرصه وحدت و خدمات نظام اسلامی ایران ایجاد شود تا جوامع اسلامی از آن الگو بگیرند.

امام جمعه بوشهر، مسلمانان را دارای یک پیکره واحد دانست و گفت: مذاهب اسلامی دارای یک پیکره واحد از امت اسلامی هستند که اتحاد آنها تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر استان بوشهر جهاد تبیین جوامع اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل با(ع) با تبریک روز معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری ،تعلیم و تربیت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی عنوان کرد و افزود:شهید مطهری چهره درخشان تاریخ فرهنگ و معارف اسلامی است.

حجت الاسلام درویش همچنین باتبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه ،سپاهیان را متولیان عزت و عظمت پیشرفت در کشور عنوان کرد و افزود :امروز ما سپاهیان افسران خط مقدم جهاد تبیین هستیم و باید با تلاش مضاعف در کنار کار وابسته به خود ،طرح نور نیروی انتظامی را حمایت کنیم.

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهمترین رسالت سپاه را تلاش برای ارتباط بیشتر با نسل جوان در قالب راهیان پیشرفت ،روشنگری جهاد تبیین در پایگاه مقاومت عنوان کرد وافزود:دستاورد بزرگ عملیات وعده صادق به رخ کشیدن اقتدار و عظمت نظام انقلاب اسلامی بود و نشان داد که ایران در دفاع از امنیت ملی و مردم با هیچ کس شوخی ندارد . 

 در ادامه از فرماندهان مسوولان و مربیان برتر سپاه استان تجلیل شد

دیگر خبرها

  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است