Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس علایی مقدم گفت: جشنواره جوان حضرت علی اکبر (ع) که به مدت دوسال و به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد، امسال در استان برگزار خواهد شد و از جوانان برتر هر شهرستان تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ عباس علایی مقدم ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت در حوزه جوانگرایی، توجه به جوانان در اولویت ما قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روحیه انقلابی و ریسک‌پذیری وجه تمایز جوانان است و آنها به خوبی می‌توانند نیازها و مسائل کشور را پیش ببرند.

استفاده از نیروی جوان در بدنه دولت

مدیرکل اداره ورزش و جوانان قزوین گفت: همانطور که در بدنه دولت شاهد استفاده از جوانان هستیم ما نیز سعی کرده‌ایم در اداره امور از نیروهای جوان بهره ببریم.

این مسئول با بیان اینکه همه مشکلات و نیازهای جوانان در هفته جوان خلاصه نمی‌شود؛ ابراز کرد: در این هفته تقویت افکار عمومی و تلاش برای رفع مشکلات جوانان، توانمندسازی و ارتقای روحیه آنها در اولویت قرار دارد.

علایی‌مقدم با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مشاوره به مناسبت هفته جوان افزود: در این هفته علاوه بر برگزاری مسابقات، سازمان‌های مردم‌نهاد جوان نیز برنامه‌های تدوین شده خود را اجرا خواهند کرد.

معرفی جوانان نخبه استان در جشنواره جوان

وی اعلام کرد: از دستگاه‌های مختلف خواسته‌ایم جوانان خلاق، نخبه و صاحب فکر در بخش‌های مختلف را به ما معرفی کنند تا در شورای داوری آنها را بررسی کنیم.

این مسئول افزود: پس از بررسی این افراد، از جوانان خلاق و نخبه‌ای که در بازه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال هستند در ستاد ساماندهی امور جوانان و جشنواره جوان تجلیل به عمل خواهد آمد.

علایی مقدم در پایان گفت: با همه تنگناها و مشکلاتی که وجود دارد دولت پرداخت خوبی در حوزه تسهیلات وام ازدواج داشته که نشانگر توجه این دستگاه به حوزه جوانان است.

عباس علایی مقدم در این نشست، از برگزاری جشنواره جوان حضرت علی اکبر (ع) که به مدت دوسال و به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده بود خبر داد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره جوان علایی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد