Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، محمد مهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در مجموعه شهید سلیمانی تبریز از زیرساخت‌های مختلف باشگاه تراکتور بازدید کرد.

وی در جریان حضورش ضمن خوش و بش با بازیکنان و اعضای کادرفنی تراکتور اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در تمرین تراکتور حضور یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوید را به هواداران پرشور می‌دهم که بازی‌ها در آینده نزدیک با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

رییس فراکسیون ورزش مجلس افزود: امیدوارم هواداران پرشور تراکتور با حمایت از تیم محبوبشان، زمینه ارتقای جایگاه این تیم را فراهم کنند و همچنین فصل بعد نیز خواسته هواداران که قهرمانی در لیگ برتر است، محقق شود.

فروردین خاطرنشان کرد: باتوجه به علاقه‌ وافر به ورزش، امروز در تبریز حضور یافته‌ام. به هواداران و مجموعه تراکتور اعلام می‌کنم که علاوه بر نمایندگان آذربایجان، ما نیز در فراکسیون ورزش مجلس، پیگیر رفع مشکلات تراکتور هستیم تا این تیم در اسرع وقت به جایگاه واقعی‌اش برسد.

وی با تاکید بر اینکه هواداران بزرگترین سرمایه تراکتور هستند، خاطرنشان کرد: هواداران مالکان واقعی باشگاه هستند و مالک کنونی نیز به احترام هواداران در مجموعه حضور یافته است و معتقدم آذربایجان شرقی برای حمایت از این تیم آمادگی دارد. 

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نزدیک شاهد تلاش نمایندگان آذربایجان شرقی برای حمایت از تراکتور هستم. بحث واگذاری باشگاه به یک مجموعه دیگر نیست، بلکه پیگیری‌ها برای رفع دغدغه‌های مالی باشگاه با حمایت مجموعه‌هایی است که از منابع آذربایجان استفاده می‌کنند.

 

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم تراکتور باشگاه تراکتور مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی