Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت یک شهروند و یک آتش نشان در حادثه حریق یک ساختمان مسکونی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٢:٠٨ روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان دماوند، خیابان تیموری فر، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن مشاهده کردند که یک واحد ٧٠ متری در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه و هشت واحدی، حریق رخ داده است به گونه ای که شعله های آتش از پنجره بیرون می زند. حریق در حالت سرایت به طبقات بالایی بود و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه شدت حرارت بسیار بالا بود و گچ های سقف را تحت تاثیر قرار داده بود گفت: افرادی در واحدِ آتش گرفته و واحدهای دیگر محبوس بودند که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و همزمان با ورود به واحدی که کانون اصلی آتش سوزی بود نسبت به نجات افراد حاضر در محل اقدام کردند.

وی ادامه داد: حرارت به قدری بالا بود که بخشی از تجهیزات عملیاتی و انفرادی آتش نشانان را تحت تاثیر قرار داده بود و قطعا اگر آتش نشانان این تجهیزات را در اختیار نداشتند آسیب زیادی به آن ها وارد می شد.

ملکی اظهار کرد: در نهایت آتش نشانان هفت نفر را از ساختمان خارج کردند که یک خانم دچار دودگرفتگی شده بود و یک آتش نشانان نیز دچار مصدومیت شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم

فرماندار شفت از گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت خبر داد.

به گزارش مشرق، فرماندار شفت با اشاره به گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت گفت: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.

در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند.

آتش نشانی‌های شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل اعزام شدند اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیر ممکن بود.

خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است؛ علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد