Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاهد رکود در حوزه عمرانی و اقتصادی استان هستیم گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور و اعتبارات مصوب استان انتظار می‌رود استان به کارگاهی از کارهای عمرانی تبدیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ابراهیم رضایی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر باتأکید بر توجه به جذب اعتبارات ملی برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها اظهار داشت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان خادمان ملت آمادگی همراهی و همکاری با مدیران استانی در جذب اعتبارات ملی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر همکاری و تعامل با نمایندگان را مهم دانست و تأکید کرد: برای به نتیجه رسیدن امور همکاری، همگرایی و تعامل مدیریت اجرایی استان با نمایندگان ضروری است و اگر این هم‌افزایی نباشد کارها به نتیجه نمی‌رسد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی باتأکید بر توجه به اعتبارات عمرانی وزارتخانه‌ها خاطر نشان کرد: حضور وزرا در استان در حل مشکلات استان مهم است و در این راستا استان کارنامه خوبی در دعوت از وزیران و مدیران ارشد کشور به استان نداشته و به غیر از سفر رئیس جمهور تنها در این مدت سفر وزیر بهداشت به استان بوشهر سفر کرده است.

وی با بیان اینکه حضور مدیران ارشد کشور در استان خیر و برکت زیادی برای استان دارد تصریح کرد: باید نسبت به این امر توجه بیشتری شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاهد رکود در حوزه عمرانی و اقتصادی استان هستیم گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور و اعتبارات مصوب استان انتظار می‌رود استان به کارگاهی از کارهای عمرانی تبدیل شود.

ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر معرفی شودبرنامه‌های استان بوشهر در سال آینده بر مبنای اقتصاد، فرهنگ و علم طراحی شده استفرهنگ استان بوشهر بر پایه اسلام و استکبارستیزی طراحی شده است

رضایی سال 1400 را به لحاظ سیاسی سال خوبی دانست و افزود امسال به لحاظ سیاسی و انتخاب یک چهره انقلابی، کارآمد، ولایتمدار و جهادی در راس قوه مجریه سال خوبی بود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به تصویب اولیه لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی و قرار گرفتن آن در اختیار شورای نگهبان اضافه کرد: تغییر و تحولات خوبی در لایحه بودجه ایجاد شده و انتظار می‌رود هفته آینده تصویب لایحه بودجه به انتها برسد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

بودجه عمرانی افزایش یافت

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح این جدول، گفت: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است.

وی ادامه داد: هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است. ما بودجه عمرانی را افزایش داده‌ایم و بودجه عمرانی به هیچ وجه کم نشده است، به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6092919 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود