Web Analytics Made Easy - Statcounter

میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه در حالی که اقدامات جدید برای حمایت از اقتصاد داخلی در مواجهه با تحریم‌های بین‌المللی را ارائه کرد، گفت: روسیه باید عرضه غلات به نانوایی‌های داخلی را بیشتر از بازارهای صادراتی در اولویت قرار دهد.

به گزارش ایسنا، روسیه و اوکراین هر دو صادرکنندگان عمده گندم هستند و درگیری‌های نظامی، تولید جهانی غلات و عرضه روغن‌های خوراکی و صادرات کود را تهدید می‌کند و قیمت کالاها را به شدت بالا می‌برد و منعکس‌کننده بحران در بازارهای انرژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشوستین در یک نشست دولتی گفت: «این موارد برای حفظ تعادل بازار موادغذایی مهم است و ما از نزدیک قیمت‌های ضروری‌ترین کالاها مانند غذا، از جمله نان را زیر نظر داریم.» او افزود: غلات روسی تقاضای خوبی از خارج این کشور دارد و قیمت آن در حال افزایش است با این اوصاف، باید مواد اولیه لازم را در درجه اول در اختیار صنعت نانوایی داخلی قرار داد.

میشوستین نگفت که آیا روسیه تلاش خواهد کرد که صادرات غلات را محدود کند یا خیر، البته این موضوع احتمالا بحران جهانی غذا را عمیق‌تر خواهد کرد و قیمت گندم را بالاتر خواهد برد.

دولت به تولیدکنندگان کشاورزی وام‌های کوتاه مدت با نرخ‌های ترجیحی به ارزش بیش از ۱۶۰ میلیارد روبل ارائه می‌کند تا نیاز آناان برای کاشت موفق در میان افزایش تقاضای غذا در بازارهای جهانی را افزایش دهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در حین ترک صحنه عملیات ضد صهیونیستی در شهر رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از این تصادف افزود که خودروی حامل بن گویر در اقدامی غیرقانونی از چراغ قرمز عبور کرد و باعث بروز سانحه رانندگی شد که بر اثر آن خودرو حامل وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واژگون شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست