Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@03:56:57 GMT

آزادسازی زمین‌ های کشاورزی شهر ری

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۷۹۹۲

آزادسازی زمین‌ های کشاورزی شهر ری

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حمید هداوند در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با تفکیک اراضی کشاورزی اقدام به فروش آن در قالب زمین مسکونی در بخش قلعه نو می کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی زمین ها در روستای تپه کویر شناسایی و تحقیقات مقدماتی ۵۷ پرونده قضائی مورد رسیدگی واقع و تا کنون یک متهم دستگیرشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستگیری سایر متهمان در دستور کار پلیس شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: در این رابطه ۵۶ هزار و ۵۰۰ متر مترمربع از اراضی کشاورزی که به صورت غیرقانونی به وسیله سیم‌خاردار و دیوارکشی محصور شده بود آزاد و در اختیار نماینده جهاد کشاورزی این شهرستان قرار گرفت.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار هداوند گفت: کارشناسان ارزش زمین های رفع تصرف شده را ۵۶۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند و با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اراضی کشاورزی قلعه نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد