Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:35:51 GMT

فعال سازی مجدد ۱۱ واحد تولیدی با اشتغال ۳۱۸ نفر

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۸۱۲۱

فعال سازی مجدد ۱۱ واحد تولیدی با اشتغال ۳۱۸ نفر

استاندار تهران گفت: امروز ۱۱ طرح با اشتغال ۳۱۸ نفر مجدداً فعال شدند که حجم سرمایه‌گذاری این طرح ها ۳۴۰ میلیارد تومانی است.

به گزارش ایسنا، استاندار تهران امروز (پنجشنبه) در سفر به شهرستان ری و شهرک صنعتی شمس آباد در مراسم افتتاح شرکت تولیدکننده لوله های مورد استفاده در صنعت پتروشیمی شرکت کرد مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری در این مراسم گفت: ۳۶۰ واحد تولیدی، کشاورزی و صنعتی در استان تهران احیا شده که ۳۳۵ واحد در حوزه صنعت بوده است همچنین ۶۳ واحد نیز تملک شده توسط بانک‌ها بوده که به چرخه صنعت بازگشتند.

وی ادامه داد: امروز در قالب نهضت احیای صنعت ۱۱ طرح با اشتغال ۳۱۸ نفر مجدداً فعال شدند که حجم سرمایه‌گذاری این طرح ها ۳۴۰ میلیارد تومانی بوده و اتفاقات خوبی را در استان تهران رقم می زند.

استاندار تهران تاکید کرد: ۲۰ درصد صنعت کشور در استان تهران قرار دارد، بازار بسیار بزرگ، نیروی انسانی فراوان و سرمایه بخش خصوصی ظرفیت‌های مهمی هستند که اگر حمایت کنیم تحولات خوبی در استان تهران رخ می‌دهد.

منصوری ادامه داد: احیای واقعی صنعت در استان تهران منوط به اصلاح قانون محدودیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر است که پیگیری‌های موثری صورت گرفته و در توافق بین وزرا و معاونت رئیس جمهوری مقرر شد در صحن دولت مطرح شود.

وی تاکید کرد: اگر این مسئله به صورت جدی پیگیری کند بسیاری از مشکلات حل می‌شود و در صورت اصلاح این قانون رشد ۱۲ درصدی استان تهران در حوزه صنعت قابل تحقق می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با با خبرنگار مهر اظهارداشت: بیش از ۱۰ سال است که ناوگان اتوبوسرانی تهران نوسازی نشده و وقفه‌های زیادی در این زمینه داشته‌ایم به طوری که تولید کنندگان داخلی اتوبوس خط تولید خود را تعطیل و یا نیمه تعطیل کردند.

وی افزود: سال پیش ۴۵ درصد بودجه شهرداری و امسال ۵۰ درصد بودجه به این موضوع حمل و نقل عمومی اختصاص یافته و بر اساس برنامه ۴ ساله تا پایان ۱۴۰۴ باید تعداد اتوبوس‌های فعال تهران به ۷۵۰۰ مورد برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سال گذشته قرارداد تولید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس با تولید کنندگان داخلی منعقد شد که ۲۰۰۰ مورد آن دیزلی و بر اساس استاندارد و معیارهای روز دنیا است. ۵۰۰ مورد آن هم برقی بوده که تا پایان سال تحویل شرکت واحد داده می‌شود.

علیزاده اعلام کرد: ۲۵۰۰ اتوبوس هم از خارج از کشور تهیه می‌شود و در مجموع تعداد اتوبوس‌های جدید تهران به ۵۰۰۰ مورد خواهد رسید.

کد خبر 6089521 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد