Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های فوتبال سپاهان و نساجی پیش از دیدارشان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: جای تأسف دارد که باید با نساجی در مشهد بازی کنیم. استان مازندران با این همه فوتبالیست مطرح جای تأسف دارد که یک زمین مناسب برای میزبانی بازی‌ها ندارند، ولی از طرف دیگر جای خوشحالی دارد که یک بار دیگر به مشهد آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تیم شهر خودرو هم بتواند امتیازات لازم را بگیرد تا هر سال با سپاهان بتوانیم به مشهد سفر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم‌های آقای الهامی همیشه جسور هستند و سعی می‌کنند فوتبال خوبی را ارائه کنند. این باعث می‌شود کار برای تیم‌های مقابل سخت شود. نساجی همیشه سعی می‌کند خوب بازی کند و این شانس را به ما می‌دهد که بتوانیم فوتبال خوبی ارائه کنیم. بازی سختی داریم و امیدوارم امتیاز لازم را کسب کنیم. وی درباره غایبان تیمش در بازی فردا خاطر نشان کرد: شهریار مغانلو محروم است و سه چهار بازیکن مصدوم هم داریم که در تلاشیم تا آنها را به بازی فردا برسانیم.   ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خوشحالم با تیمی بازی داریم که خلاق، بابرنامه و باشخصیت است. هر چیزی در فوتبال‌مان وجود دارد، سپاهان دارد. از مدیریت گرفته تا محرم نویدکیا و داشتن ورزشگاه خوب که سپاهانی‌ها از آن بهره‌مند هستند. فردا بازی بسیار تاکتیکی و با ریتم خوب ولی سخت برای هر دو تیم خواهد بود. وی افزود: سپاهان به آن جایگاه واقعی‌اش البته نه از نظر کیفیت فنی، بلکه امتیازی نرسید. بزرگ‌‌ترین گناه سپاهان این است که فوتبال خیلی خوبی را بازی می‌کند و به آنها تبریک می‌گویم. اگر بحث امتیازها را کنار بگذاریم، سپاهان و نساجی از لحاظ کیفی فوتبال خوبی را بازی می‌کنند. از اینکه با سپاهان با داشتن مربی و بازیکنان خوبی که دارد، بازی می‌کنیم خوشحالم و دوست دارم فردا بازیکنانم همانی باشند که هستند تا ویترین فوتبالی‌مان را به نمایش بگذاریم. «چهار پنج بازیکن مصدوم داریم که فردا نمی‌توانند بازی کنند.» سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان این جمله خاطرنشان کرد: می‌دانیم سپاهان تیمی است که اگر کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهیم بدجوری تنبیه‌مان خواهد کرد. الهامی در مورد استعفای چند وقت پیش محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان گفت: ما چند بازی آخر سپاهان را دیدیم و به نظرم تأثیری نخواهد داشت. از بازگشت محرم (نویدکیا) بیشتر از اینکه سپاهان سود کند، فوتبال ما سود می‌کند. نبود محرم ضرر محکمی به فوتبال ما می‌زند. گناه او این است که می‌خواهد تیمش فوتبال بهِ روز بازی کند. این نوع فوتبال بازی کردن تاوان دارد که نویدکیا تاوان آن را نیز داد. از محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان هم انتظار بیشتر از این نمی‌رفت که او را برگرداند. وی درباره تقابل تیمش با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال هم تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی بازی با سپاهان است. تا آن زمان اتفاقات زیادی می‌افتد و نمی‌توانم از الان درباره بازی جام حذفی صحبت کنم. تنها چیزی که باید بگویم این است که استقلال یکی از تیم‌های خوب آسیاست و خوشحالم برابر تیمی بازی می‌کنیم که فوتبال بهِ روز و بابرنامه‌ای را به نمایش می‌گذارد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال ملاثانی پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۱۷ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

میلاد پاک‌پرور در دقیقه ۲+۹۰ تک گل ملاثانی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی کد خبر 748197

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم