Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: سپاهان تیمی است که به جایگاه واقعی‌اش از نظر امتیازی نرسیده و گناه آن‌ها این است که فوتبال بازی می‌کنند.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم با تیمی خلاق، منظم و باشخصیت بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چه خوبی در فوتبال ایران است، سپاهان یک‌ جا دارد. از کادرمدیریتی گرفته تا مربی با دانش و بازیکنان خوب و ورزشگاه باکلاس برخودار هستند.

*سپاهان تیمی است که به جایگاه واقعی‌اش از نظر امتیازی نرسیده و گناه آن‌ها این است که فوتبال بازی می‌کنند. بازی خیلی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. سپاهان و نساجی، ۲ تیم لیگ برتر هستند که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند.

*دوست دارم بچه‌هایم فردا همانی باشند که توقع دارم، فردا بازی سپاهان و نساجی، ویترین فوتبال ایران خواهد بود. 4- ۵ مصدوم داریم، امیدوارم بتوانیم از آنها استفاده کنیم. اسمی از آنها البته نمی‌آورم. می‌دانیم که بازی سختی مقابل سپاهان داریم و باید باهوش کار کنیم.

*استعفا و بازگشت نویدکیا؟ 3-4 بازی آخر سپاهان را دیدیم و این حواشی تاثیر بدی روی این تیم نگذاشته است. از بازگشت محرم به نیمکت سپاهان، فوتبال ایران سود می‌برد. از ساکت جز این انتظار نمی‌رفت که نویدکیا را برگرداند.

*الان فقط تمرکزم را روی بازی با سپاهان در لیگ گذاشته‌ام و فقط می‌گویم که استقلال یکی از خوب‌های آسیاست که فوتبال بانظمی را به نمایش می ‌گذارد.

بیشتر بخوانید: حریفان استقلال و پرسپولیس در یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی مشخص شدند/ تا فینال خبری از دربی نیست!

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ساکت الهامی نساجی مازندران لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران ساکت الهامی نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال بازی می کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند