Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب‌آهن معتقد است که نفرات تهاجمی این تیم در نیم‌فصل نخست کارآمد نبودند و به همین دلیل این تیم در امر گل‌زنی با مشکل روبرو بوده است.

به گزارش ایسنا، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: مانند همه بازی‌ها، بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که آلومینیوم هفته‌هاست که نتیجه نگرفته اما از نظر تیمی بسیار خوب است. ضمن این که آن‌ها در بازی خارج از خانه خطرناک عمل می‌کنند. ما آلومینیوم را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنانمان واقف هستند که نباید تیم حریف را دست کم بگیریم.

او افزود: آن‌ها در جدول رده‌بندی بالاتر از ما هستند و اگر ما به دنبال این هستیم که فردا بالاتر از آن‌ها باشیم، باید آلومینیوم را ببریم. تمرینات خوبی داشتیم. البته زمان کافی نداشتیم اما روی نقاط ضعف و قوت آلومینیوم کار کرده‌ایم. ما ذهنیت برنده را در در این دو، سه هفته پیدا کردیم و می‌توانیم فردا برنده باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اهمیت پیروزی مقابل آلومینیوم گفت: کار سختی است و آلومینیوم تیم خطرناکی است. اگر می‌خواهیم بالای جدول قرار بگیریم باید فردا برنده شویم و روند خوبمان را ادامه دهیم. ما در سه هفته، هفت امتیاز کسب کردیم که آمار خوبی است، به ویژه که با سپاهان و فولاد در خارج از خانه بازی کردیم. با این حال هنوز در جدول جابجا نشده‌ایم و فردا وقت سبقت گرفتن است.

تارتار درباره غایبان ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک و وضعیت روحی تیمش بیان کرد: محرومان ما آرمان قاسمی و حبیب فرعباسی هستند اما بازیکنان جایگزین خوب و باکیفیتی داریم. ما از نظر فنی زمان زیادی برای بازی آلومینیوم نداشتیم و فقط سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت کار کنیم. در بخش حمله پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتیم و در دو هفته اخیر چهار گل زدیم. در بخش دفاعی هم از ابتدای فصل خوب بودیم. تیم‌مان شرایط خوبی دارد و ان‌شاءالله این روند را ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: همه در بهبود نتایج نقش داشتند. از مدیریت تا بازیکنان نقش داشتند اما اصلی‌ترین دلیل آن جذب بازیکنان خوبی در بخش حمله بود. ما زیبا بازی می‌کردیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم چرا که در بخش حمله بازیکنان کارآمد نداشتیم. اضافه شدن بازیکنانی مانند باقرپسند، سجاد عاشوری، درویشی و صادق صادقی به ما کمک کرد چرا که بازیکنان باکیفیت‌تری هستند. ضمن تشکر از بازیکنانی که از ما جدا شدند. من فکر می‌کنم مشکل ما حل شده و مهم است که این روند را حفظ کنیم.

به گزارش ایسنا، صحبت‌های مهدی تارتار در انتقاد از خط حمله ذوب‌آهن در نیم فصل نخست شاید کنایه‌ای به به مهاجمانی باشد که از این تیم جدا شده‌اند؛ در نقل و انتقالات نیم فصل، میلاد جهانی و بابا محمدی از جمع سبز پوشان اصفهانی جدا شدند و به ترتیب به سپاهان و هوادار پیوستند. به همین دلیل احتمالا صحبت‌های تارتار در کنایه به یک یا هر دوی این دو بازیکنان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي تارتار تيم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال آلومینیوم اراک استانی ورزشی نیم فصل ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!