Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با اشاره به دستاوردهای یکساله این معاونت از رشد حوزه جوانان استان در تمامی بخش ها خبرداد.

به   گزارش   خبرنگار   حوزه جوانان   خبرگزاری   برنا   از    لرستان   ؛  مجید زهره ای شامگاه پنج شنبه  به دستاوردهای  یکساله  معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از  رشد حوزه جوانان در تمامی بخش ها خبر داد و اظهار کرد: رشد کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد مهمترین تحول این حوزه است که پویایی خاصی به حوزه ی جوانان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  بر اساس گزارش دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت، افزود : با ارسال این گزارش، لرستان  در سال 1400 جایگاه نخست ثبت و صدور را دربین استان‌های دیگر کسب کرده است به طوری که از 37مورد سالیان گذشته طی سال 1400 تعداد سازمان های مردم نهاد را به 94مورد رسانده است  این درحالی است که 10 جوان دیگر در مراحل ثبت هستند.

زهره ای همچنین از افزایش کیفیت برنامه های اجرایی توسط سمن ها خبرداد و  راهیابی سمن ها به جشنواره های ملی، استانی و بین المللی را از جمله موارد رشد کیفی سمن ها دانست و گفت: سازمان های مردم نهاد لرستان امسال  بیش از 30 اثر در حوزه  تولیدات رسانه ای اعم از موشن، انیمیشن، کاریکاتور، پوستر، پادکست و... داشته اند.

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان  با اشاره به اینکه مسیر همکاری این جوانان با نهاد علمی، جهاد دانشگاهی را فراهم کرده ایم ، یادآورشد :  در اجرای طرح منش یا همان کسب و کار فناورانه با همکاری مسولان جهاد دانشگاهی موفق شدیم استان پیشتاز کشور شویم و همچنین 100کسب و کار فناورانه برای جوانان لرستانی ایجاد شود.

او بیان کرد:  طرح پژوهشی ایجاد مجتمع ازدواج آسان، طرح شناسایی مشاغل پر درآمد و ظرفیت های شغلی جوانان و همچنین طرح  مشاغل آسیب پذیر با محوریت شوتی سواران برای اولین بار توسط سمن های لرستان انجام شده است.

زهره ای همچنین از رشد تعداد مراکز مشاوره در لرستان گفت:  که طی سالیان گذشته تنها یک مرکز مجوز دار ازدواج از طرف وزارت ورزش در لرستان فعال بود که با تلاش و پیگیری همکاران حوزه ی ازدواج، 4مورد دیگر به آنها اضافه شده که از این تعداد که دو مورد آنها در حال فعالیت هستند و دو مورد دیگر نیز در مراحل نهایی هستند.

 سرپرست معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان خاطر نشان کرد: در بحث جهیزیه دستگاه های متولی امر خیر در ازدواج همکاری بسیار خوبی با این معاونت داشته اند به طوری که در هفته جوان 97 سری، در هفته ازدواج 106سری، در دهه کرامت 400سری، 200 سری به همت آبشار عاطفه ها و اخیرا هم 100مورد به همت ستاد فرمان اجرایی امام رحمه الله علیه به زوجین اهدا شد که دراین زمینه هم جزو استان‌های پیشتاز هستیم.

زهره ای در پایان ساماندهی برخی خانه های جوان استان را از اقدامات ارزنده این حوزه عنوان کرد و گفت:  طی سال‌های گذشته خانه جوان شهرستان خرم آباد استیجاری بود به طوری که مبالغ های میلیونی ماهانه بابت اجاره ی این خانه از بیت المال هزینه میشد که خوشبختانه با مساعدت مدیریت دستگاه مکانی مناسب و در شان، در اختیار سمن ها قرار گرفته است و باز پس گیری خانه های جوان  شهرستان‌ها ی الیگودرز نیز انجام شده و  تجهیز و بهسازی خانه های جوان پلدختر، دورود و چگنی نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زهره اداره کل ورزش و جوانان رشد رسانه کسب و کار ازدواج درآمد مراکز مشاوره وزارت ورزش معاون ورزش و جوانان جوانان سمن ها معاون جوانان حوزه جوانان جوانان لرستان خانه های جوان حوزه جوانان زهره ای سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان