Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:59:00 GMT

توزیع ۴۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان خدابنده

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۸۴۱۳

توزیع ۴۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نیت واقفین و خیراندیش شهرستان خدابنده در قالب طرح دست‌های مهربانی و قرار دوازدهم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) به صورت امینانه اجرا شد‌.

علی ذوالقدر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع۴۰۰ بسته غذایی خشک بین نیازمندان اظهار کرد: این بسته‌های غذایی از محل عواید موقوفات شهرستان خدابنده به ویژه موقوفه قیدار نبی(ع)  تهیه و بین خانواده‌های زیر پوشش موسسات و انجمن‌های خیریه از جمله موسسه همای رحمت، انجمن حمایت از زندانیان، بنیاد پیشکسوتان، انجمن خیریه آبشار عاطفه‌ها( قیدار و سجاس)، انجمن حمایت از بیماران کلیوی، انجمن خیریه مهرانه، موسسه خیریه امام رضا(ع)، موسسه خیریه زینبیه، موسسه خیریه ولیعصر(عج)، دفتر آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام و اداره بهزیستی شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه طرح «دست‌های مهربانی» و «قرار دوازدهم» از عواید موقوفاتی‌ که واقفین آنها نیت کمک و مساعدت به نیازمندان را داشته‌اند، اجرا شده است، تصریح کرد: بسته‌های غذایی توزیع شده بین جامعه هدف شامل برنج، روغن، قند، رب، ماکارونی، سویا و شکلات بوده است.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: علی ذوالقدر قیدار نبی سبد غذایی شهرستان خدابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، محسنی راد مدیر کل اداره  گفت:دفترچه های سپرده گذاران اتباع خارجی استان یزد که در ماه های گذشته در این طرح شرکت نموده اند ، در اختیار دفاتر کفالت،اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان  جهت توزیع قرار گرفت.

وی افزود:دفترچه های فوق دارای مهلت شش ماهه بوده که پس از بررسی وضعیت فرد،  قابل تمدید می‌باشد.                                                             

 محسنی راد گفت:ضریب امنیتی این دفترچه ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی،شماره سریال،مهر برجسته،امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل می‌باشد.

همچین  وی افزود : افرادی که دفترچه سرمایه گذاری را دریافت نموده اند در اولویت واگذاری کارتهای هوشمند قرار خواهند گرفت و کارتها و دفترچه بصورت همزمان تحویل اتباع خواهد گردید.                                                   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد