Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوتهمپتون پس از ارائه نمایش‌هایی درخشان، هم اکنون در رده نهم لیگ برتر حضور دارد و همچنین به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کرده است. 

رالف هازن هوتل در دورانی که شایعاتی از علاقه منچستریونایتد به او به گوش می‌رسد، می‌گوید در حال حاضر در بهترین مکان ممکن حضور دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، قدیس‌ها در حال حاضر در نیمه بالایی جدول حضور دارند و هازن هوتل هم قبلا در لایپزیش سابقه همکاری با رالف رانگنیک را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانگنیک که هم اکنون سرمربی موقت شیاطین سرخ است، از پایان فصل به مدت ۲ سال جزو مشاوران هیئت مدیره این باشگاه خواهد بود. هازن هوتل ۵۴ ساله در نشست خبری روز پنجشنبه خود، در خصوص این شایعات گفت:

وقتی چنین سوالی مطرح می‌شود، به ندای درونی خودم گوش می‌دهم و می‌پرسم: «چه تصمیمی بهترین گزینه است؟». البته این طور نبوده است که در گذشته همیشه این روش درست عمل کرده باشد و تمامی تصمیماتی که مبتنی بر آن گرفتم صحیح بوده باشد. من نمی‌توانم سناریوهای زیادی را برای ترک کردن اینجا متصور شوم. من در اینجا هر آنچه به عنوان یک سرمربی نیاز دارم را در اختیار دارم: یک تیم فوق العاده، یک جو بسیار دل انگیز در باشگاه و پشتیبانی همه افراد حاضر در آن از خودم.

هازن هوتل با اشاره به جو صمیمانه پیرامون باشگاه ساوتهمپتون ادامه داد:

لذت بردن از این شرایط وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، بهترین موقعیتی است که به عنوان یک سرمربی می‌توانم در آن حضور داشته باشم. من و همسرم حضور در اینجا را دوست داریم. ما به مردمان اینجا علاقه‌مند هستیم. آن‌ها بسیار خوش برخورد و مهربان هستند. هر جا که همراه تیم رفتم، حتی زمانی که عملکرد خوبی در بازی‌ها نداشتیم، رفتار آن‌ها خارق العاده بود. من نمی‌توانم داشتن شغلی بهتر از این را تصور کنم. 

اخبار داغ 

استقبال هواداران پرسپولیس از خبر بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند درددل سیاوش یزدانی در توییتر؛ هنوز باورم نشده جونیت چاکر از داوری در لیگ ترکیه منع شد؛ لیگ عربستان، مقصد احتمالی سرخیو راموس پشت نیمکت رئال مادرید نشسته بود / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هازن هوتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

 کوین یامگا با یک چشم بسته همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه‌تر، برای استقلال به میدان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

دیگر خبرها

  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم