Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم وداع با پیکر احسان کربلایی پور شهید مدافع حرم، صبح جمعه همزمان با دعای ندبه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

مراسم دعای ندبه این هفته حرم مطهر حضرت معصومه (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی میرامینی و قرائت دعا توسط رضا ایزدی از ساعت ۶:۱۵ تا ۷:۱۵ در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان کربلایی پور شهید مدافع حرم ایرانی به همراه مرتضی سعید نژاد دیگر رزمنده ایرانی مدافع حرم سه شنبه ۱۷ اسفندماه در سوریه به شهادت رسیده است.

شهید کربلایی پور اهل استان خوزستان است و پس از تشییع چهارشنبه در اهواز و پنج‌شنبه در تهران برای تشییع و تدفین به قم منتقل می‌شود تا در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم و در جوار شهید محمد مهدی لطفی نیاسر به خاک سپرده شود.

پیکر این شهید مدافع حرم، بعد از نماز جمعه قم از مصلای قدس به سمت بیت حضرت امام (ره) و سپس برای تدفین به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید مدافع حرم حرم حضرت معصومه کربلایی پور مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مشرق، معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

عکس/ مراسم تشییع پیکر معلم

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان