Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:00:18 GMT

۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بروجرد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۸۷۴۶

۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بروجرد کشف شد

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی افزود:  در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق و ارز و حمایت از کالای داخلی و در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس اقتصادی استان و پاسگاه والانجرد شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ایسوز مظنون و آن را متوقف کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی  دو هزار و ۳۰۰ جفت انواع کفش کتانی، یک هزار و ۲۰۰ عدد دستمال جادویی، ۱۴ هزار و ۴۰۰ عدد انواع عینک،  و ۹۰۰ عدد کاور رومیزی و ۳ هزار و ۶۰۰  تیغه چاقوی فاقد مجوز و برگه گمرکی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۸۰ میلیارد ریال برآورد و خودروی توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

*****

دو نفر مزاحم اینترنتی در بروجرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در پی شکایات ۲ نفر از شهروندان مبنی بر این که افرادی ناشناس در فضای مجازی با ایجاد مزاحمت و تهدید انتشار تصاویر خصوصی موجبات سلب آرامش آنها را فراهم کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ مهدی مهدوی کیا افزود: ماموران پلیس فتا پس از انجام تحقیقات و در کمتر از ۷۲ ساعت  دو نفر مزاحم اینترنتی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه مزاحمان اینترنتی با این شیوه موفق شده بودند تصاویر خصوصی افراد را جهت سو استفاده مالی اخذ نمایند گفت: متهمان با مشاهده دلایل و قراین موجود به بزه انتسابی معترف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در پایان با بیان نکات ایمنی از شهروندان خواست تا تصاویر خصوصی خود را در فضای مجازی منتشر نکرده و از دادن تصاویر به افراد و پیج های ناشناس تحت هر عنوان خودداری کنند .

برچسب‌ها بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان