Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملارد اظهار داشت: ۲۰۰هکتار اراضی تحویل سازمان مدیریت پسماند گردیده و قرار است ۱۰۰هکتار آن برای پسماند مورد استفاده قرارگیرد و ۱۰۰ هکتار دیگر نیز به واسطه ایجاد آلودگی، نهالکاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحیدر موسوی افزود: بوستان روستایی ور آباد به مساحت یک هکتار کلنگ زنی شد و برنامه ریزی شده در این بوستان فضاهای ورزشی، سرویس بهداشتی، فضای بازی کودکان و فضای استراحت ایجاد شود.

 وی به احداث بوستان روستایی امیرآباد قشلاق  به مساحت یک هکتار  اشاره کرد و گفت:  اجرای خط انتقال آب رسانی به بوستان، ایجاد سرویس های بهداشتی، و افزایش فضای سبز برای این بوستان روستایی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملارد یادآور شد: در هر کدام از بوستان هاتعداد یک هزار اصله نهال به یاد و خاطره شهدا غرس گردید.

غرس ۵۰۰ اصله نهال درگلزار شهدای حضرت رقیه (س) شهرستان دماوند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند به پویش نهالکاری در این  شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:۵۰۰  اصله نهال  با یاد و خاطره شهدا درگلزار شهدای حضرت رقیه (س) شهرستان غرس شد.

 حسن شکری از طبیعت دوستان و مردم خواست در حفظ اراضی منطقه مشارکت داشته باشند چرا که  این مراتع امانت نسل‌های گذشته است که به ما رسیده و وظیفه حفظ آن را بر عهده داریم.

کاشت یک هزار و ۵۰۰ اصله نهال در شهرستان پاکدشت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاکدشت گفت:آیین نهالکاری با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاکدشت و شهرک صنعتی عباس آباد برگزار شد که در این مراسم  به یاد و خاطره شهدا با شعار هر ایرانی یک درخت به نام و یاد هر شهید تعداد یک هزار و ۵۰۰ اصله نهال غرس گردید.

علی گلستانی افزود:هفته منابع طبیعی امسال با شعار «همه با هم جهاد برای حفظ و احیای منابع طبیعی»    فرصتی است تا ضمن دوستی با طبیعت، این سنت  را به نسل های بعد آموزش دهیم.


نامگذاری خیابان جنگلبان در شهرستان ورامین

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین، گفت:در پنجمین روز از هفته منابع طبیعی آیین نامگذاری خیابان جنگلبان با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین و بخشداری جوادآبادشهرستان ورامین برگزار شد که در این مراسم به یاد و خاطره شهدا با شعار هر ایرانی یک درخت به نام و یاد هر شهید تعداد ۱۰۰ اصله نهال  در حاشیه این خیابان غرس گردید.

اصغر سپه وند ادامه داد:حفظ منابع طبیعی و محیط زیست جزو اولویت ها است و باید نسبت به کاشت نهال به عنوان الگویی همگانی اقدام کنیم و این امر در بین همه قشرها به عنوان یک فرهنگ مطرح تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

به گزارش ایرنا، از ۱۵ تا ۲۲ اسفند، با عنوان «هفته منابع طبیعی» نام گذاری شده است که نخستین روز این هفته، روز درختکاری است.

برچسب‌ها کاشت نهال منابع طبیعی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشت نهال منابع طبیعی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران کاشت نهال منابع طبیعی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان یاد و خاطره شهدا شهرستان ورامین اصله نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟

کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر