Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:03:30 GMT

«دفاع مقدس» جهاد تبیین در دل انقلاب عظیم بود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۸۸۵۵

«دفاع مقدس» جهاد تبیین در دل انقلاب عظیم بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام صادق مرادی عصر امروز پنجشنبه در حاشیه همایش راهیان نور که با حضور جمع زیادی از کارکنان این دادگستری در یادمان شهدای اروندکنار برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانند دوران دفاع مقدس که فرماندهان جلوتر از سربازان در نبرد حضور داشتند و برای انجام کار نیز وقت مشخصی را قائل نبودند، امروز نیز مدیران کشور باید با روحیه جهادی خود را پیشرو کارکنان مجموعه خود و مردم بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رزمندگان در هشت سال جنگ به جای توجه به خود و خانواده‌هایشان، تنها مردم را می‌دیدند و از حق خود گذشتند؛ بنابراین این الگو اگر در کشور فرهنگ‌سازی و روحیه بسیجی نیز در میان مردم و مسئولان ترویج شود، شاهد سازندگی بیشتر در کشور خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: مردم در این چندسال با همه دشواری‌ها ساخته و ثابت کرده‌اند که به نظام وفادار هستند و اکنون مسئولان هستند که باید دین خود را بیش از پیش به مردم و کشور ادا کنند.

حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به ضرورت و اهمیت اقدامات فرهنگی برای جوانان گفت: نوجوانان و جوانانی که امروز از سراسر کشور در این مکان حضور دارند از نزدیک با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند و این تبیین‌ها، اثر معنوی زیادی دارد و به تقویت روحیه نوع دوستی و وطن‌دوستی کمک می‌کند.

کد خبر 5444006

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق مرادی دادگستری خوزستان اردوهای راهیان نور جهاد تبیین بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا درختکاری عکس استانها مشهد شیوع کرونا گرگان جهاد تبیین خراسان رضوی گردشگری ایلام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و اظهار کرد: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.

وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور درجبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از ۳۶۵ شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگریشهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه بویژه قشر جوانو نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین‌کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در گلزار شهدای حرم مطهرآستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود. ‌

کد خبر 749141

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است