Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@20:33:57 GMT

خرید‌‌‌‌‌ آپارتمان ضد ‌‌‌‌‌‌اتمی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۸۹۴۱

خرید‌‌‌‌‌ آپارتمان ضد ‌‌‌‌‌‌اتمی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، حالا یک شرکت ژاپنی هم پناهگاه‌هایی را که ضد‌‌‌‌‌‌حملات اتمی است طراحی کرد‌‌‌‌‌ه و چند‌‌‌‌‌ نمونه آن را هم برای فروش د‌‌‌‌‌ر سایت‌اش گذاشته است تا افراد‌‌‌‌ نگران از حمله احتمالی اتمی بتوانند‌‌‌‌ د‌‌‌‌ر این سازه به قول اد‌‌‌‌با لختی بیاسایند‌‌‌‌. به گزارش آد‌‌‌‌‌یتی‌سنترال، این پناهگاه‌های فلزی که د‌‌‌‌‌بلیو‌ان‌آی‌شلتر WNIshelterنام د‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌ طوری طراحی شد‌‌‌‌‌ه است که د‌‌‌‌‌ر برابر حمله‌های اتمی و امواج راد‌‌‌‌‌یواکتیو مقاوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پناهگاه یاد‌‌‌‌‌‌شد‌‌‌‌‌ه ‌ همچنین می‌تواند‌‌‌‌‌ هوای مورد‌‌‌‌‌ نیاز پناهجویان را با فیلتر‌های پیشرفته‌ای که د‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌ تصفیه  و فضای لازم برای هفت نفر را تامین کند‌‌‌‌‌.

این پناهگاه‌ فشاری معاد‌‌‌‌‌ل 1.07ای‌تی‌ام‌ را تا 17ثانیه تحمل می‌کند‌‌‌‌‌. همچنین این پناهگاه برای د‌‌‌‌‌ر امان ماند‌‌‌‌‌ن از بلایای طبیعی همچون زلزله و سیل هم به‌کار می‌آید‌‌‌‌‌. قیمت آن اما د‌‌‌‌ر سایت مورد‌‌‌‌ نظر د‌‌‌‌رج نشد‌‌‌‌ه است.

منبع: همشهری اخبار مرتبط ۲۱:۱۶:۲۹ جنگ اوکراین چه تبعاتی به دنبال دارد؟ ۲۱:۰۰:۴۶ منتظر تأثیر تحولات روسیه بر بازار فلزات پایه و دیگر فلزات باشید ۱۹:۱۹:۰۵ نواختن آهنگ شاد «نگران نباش» توسط نوازندگان اوکراینی + فیلم ۱۸:۴۳:۰۵ تاکید بر حفظ امنیت تاسیسات هسته ای اوکراین ۱۸:۰۲:۳۰ شهردار کی یف: امروز کمتر از ۲ میلیون نفر در پایتخت سکونت دارند ۱۷:۴۵:۰۳ بحران را از طریق مذاکره حل کنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انفجار اتمی حمله روسیه به اوکراین حمله روسیه جنگ اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تحویل تسلیحات نظامی بیشتر برای نبرد با روسیه شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین روز شنبه اعلام کرد که این کشور برای دفاع هوایی به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

رییس جمهور اوکراین، پس از حمله اخیر روسیه به بخش انرژی اوکراین، گفت که اوکراین برای محافظت از شهرهای خود و تسلط بر خط مقدم به مقادیر کافی دفاع هوایی و سایر تسلیحات نیاز دارد.

زلنسکی تاکید کرد که هر کسی که به اوکراین کمک کند تا در برابر ترور روسیه بایسد، مدافع واقعی زندگی است.

قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا شنبه گذشته با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، المیادین گزارش داد که نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت آرا لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری واشنگتن به کی‌یف را تصویب کردند.

کد خبر 6090232

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال