Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:52:32 GMT

تخفیف ۱۰ درصدی میوه و تره بار در جزیره خارگ

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۸۹۵۹

تخفیف ۱۰ درصدی میوه و تره بار در جزیره خارگ

محمدرضا دشتی زاده در حاشیه بازدید از بازارچه میوه و تره بار جزیره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از سیاست‌هایی که در بخش ویژه خارگ پیگیری و اجرا می‌شود این است که بتوانیم کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه، از کانال‌های تولیدکننده محصولات تأمین کنیم و این مسئله منجر به عرضه محصولات با قیمت مناسب به اهالی شریف خارگ می‌شود، که در این زمینه بحث تنظیم بازار و حمایت از مصرف کننده مد نظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته این کار با همراهی و همگرایی کسبه بازارچه میوه و تره بار خارگ آغاز شده و بهره‌برداران به صورت مستقل این کار را در دستور کار خود قرار داده‌اند و برخی از اقلام به صورت مستقیم از کانون‌های تولید تأمین می‌کنند که این مسئله را باید توسعه داد تا بتوانیم محصولات باکیفیت و ارزان را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با اشاره اینکه اقلام مورد نیاز شهروندان در نوروز امسال با قیمت و کیفیت مناسب تأمین و عرضه خواهد شد، تصریح کرد: محصولات خود را از کانال‌های تولید در از شهرستان‌های همجوار تأمین خواهیم کرد تا بتوانیم رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشیم.

شهردار خارگ نیز در ادامه این بازدید اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، نیازمند همکاری و مشارکت آنان در اجرای برنامه‌های پیش بینی شده است و امید است با توکل به خداوند و استفاده از تجارب در ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان شریف خارگ و حتی بازاریان، بتوان گام‌های مؤثر تری برداشت.

شعیب بحرینی افزود: عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که منجر به مراجعه شهروندان به این بازارچه میوه و تره بار شده و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد نیاز شهروندان در سطح شهر خارگ فعالیت بازارچه میوه و تره‌بار است که روند توسعه و کیفیت اجناس باید تداوم داشته باشد.

شهردار خارگ تصریح کرد: باید از فرصت‌های شغلی استفاده کرد، شورای شهر و شهرداری آمادگی دارد در راستای ساماندهی مشاغل شهری، را در این راه مساعدت و یاری کند.

هادی یحیایی نماینده صمت در جزیره نیز اظهار داشت: یکی از مهمترین بخش‌های این طرح همراهی اصناف برای ثبات و کنترل قیمت‌ها است که امیدواریم مانند سال‌های قبل شاهد این همکاری خوب باشیم.

وی افزود: مردم نگرانی و دغدغه از بابت تأمین اقلام مورد نیازشان در میوه شب عید نداشته باشند چرا که سهمیه با توجه به عملکرد سال‌های قبل در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با همگرایی و هم افزایی صورت گرفته اصناف بازارچه میوه و تره بار تخفیف حداقل ۱۰ درصدی میوه و تره بار را نسبت به قیمت‌های پیشین بر روی تابلوهای خود اعمال کردند همچنین سازوکارهای کاهش هزینه‌ها اعم از حمل و نقل و …که مستقیماً بر قیمت میوه و تره بار در خارگ تأثیر دارد، به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5444003

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر شهرداری جزیره خارگ بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا درختکاری عکس استانها مشهد شیوع کرونا گرگان جهاد تبیین خراسان رضوی گردشگری ایلام نوروز بازارچه میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین

مجیدرضا حریری رئیس اتاق مشترك ایران و چین گفت: به طور کلی و در سال های گذشته بیش از ۳۳درصد صادرات غیرنفتی به چین داشتیم، بزرگترین بازار كالای صادراتی ما چین است البته تركیب صادراتی ما به همه كشورها بر اساس امار گمرك بیش از ۸۰ درصد كالا بر اساس مواد نفتی و معدنی و خام فروشی است؛ بغیر از صادرات ما به به عراق و افغانستان كه تولیدی بوده است.

حریری تصریح کرد: ۹۱ درصد كالای صادراتی ما به چین از فراورده های نفتی است كه اصولا در تركیب صادرات مشكل داریم. در بازار های بین المللی كیفیت و قیمت اهمیت دارد؛ پسته و زعفران ما از نظر كیفی رقیب ندارد كه بازار دست ایران است.

او با بیان اینكه ۱۸ سال پیش با برگزاری سمینار فرصتها و چالشهای صادرات به چین را بررسی كردیم گفت: حدود ۵سال پیش بر كالاهای ساخته شده با رفع موانع و اشكالات صادرات به چین كارهایی انجام شد تا با گرفتن مجوزها میگو و ماهی، انجیر، سیب و مركبات، فرش و صنایع دستی،سفال همدان، لبنیات، پای مرغ و زعفران بعنوان كالای غذایی صادرات انجام شد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: میزان صادرات کشورمان به چین در طول یکسال اخیر ۹۰ درصد محصولات خام پتروشیمی و معدنی بوده كه در سال های اخیر با پیدا كردن بازارهای متنوع در این كشور به سمت صادرات غیرنفتی پیش رفته ایم.

رئیس اتاق مشترك ایران و چین لیست كالای صادراتی ایران به چین را بسیار متنوع دانست و بیان داشت: سال گذشته ماشین الات الیاف نانو و هایتك به چین صادر كردیم و درصدد پیداكردن بازاری برای اقلام جدیدی مثل آبمیوه ها، كفش دست سوز و شیرینی و شكلات، در حوزه ظروف آشپرخانه پلیمری كه تولیدات به روزی هم داریم، فروش پوشاك مردانه با برندهای معتبر متمركز شده ایم.

وی اظهار امیدواری كرد: همه كالاهای تولید كشور كه در فرایند تولید میزان ارز آن كمتر از ۲۵ درصد هزینه كالا را داشته باشد و میزان رقابت بزرگی در بازار خواهد داشت را برای صادرات آماده كنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت