Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صداوسیمای استان زنجان با تأکید بر اینکه کمیته امداد با الهام از آموزه‌های آسمانی اسلام، همواره سعی بر این دارد که اصولی‌ترین و شایسته‌ترین خدمات را به مددجویان تحت حمایت خود برساند، گفت: تلاش توام با اخلاص کارکنان این نهاد انقلابی صدقه جاریه است.

او بااشاره به اینکه مردم زنجان در کار‌های خیر و خداپسندانه همواره پیش رو هستند، گفت: باید این فرهنگ مردم استان در پیشتازی عمل خیر، زکات، خمس و دستگیری از نیازمندان با نگاه هنری و رسانه‌ای ثبت و ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطیفی می گوید: رسانه استانی همواره همراه نهاد‌های خدمت رسان بوده و هست و هیچ محدودیتی در حوزه همکاری با کمیته امداد حضرت امام (ره) وجود ندارد.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان هم با تشکر از فضا سازی مناسب صداوسیما درباره جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌های این نهاد است که اسفندماه هر سال و در آستانه سال نو در کشور برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت خوب دستگاه‌های مختلف به ویژه صداوسیما، این جشن با شعار عیدی برای همه و با مشارکت گسترده مردم نوع دوست استان برگزار شد.

صالحی گفت: با وجود تورم و مشکلات معیشتی، مردم استان ۱۹ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

او از تحقق ۱۱۰ درصدی برنامه‌های مشارکت مردمی این نهاد  طی امسال خبر داد و گفت: فضاسازی، ترغیب و تشویق خیرین از طریق برنامه‌های صداوسیما یکی از علل اصلی توفیق کمیته امداد در افزایش ۳۰ درصدی جذب مشارکت‌های مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد صداوسیمای مرکز زنجان جشن نیکوکاری جشن نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۶ لاین شمالی آزادراه قزوین به زنجان ۱۰ مصدوم گذاشت.

داود مهرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: ساعت ۹:۳۵ صبح امروز امدادگران حاضر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی قزوین _ زنجان تصادف زنجیره‌ای را در کیلومتر ۶ این مسیر ارتباطی مشاهده کردند و بر همین اساس نجاتگران همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پژو ۴۰۵ برخورد کردند سپس هفت سواری و یک تریلی نیز با این ۲ خودرو برخورد کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به اینکه در این سانحه یک مصدوم در خودرو محبوس شده بود که توسط نجاتگران با استفاده از ست نجات سبک رهاسازی شد، افزود: هلال احمر در انجام کمک‌های اولیه به اورژانس کمک کرد و همه مصدومان این حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مهرگان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 750275

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است